Carlos Ghosn, boss-ul Grupului Renault, a declarat că noul model electric este destinat în principal pieței chineze, cu un preț deosebit de competitiv, dar, dacă piața o va cere, va ajunge și în Europa, dar nu se știe încă sub ce brand. Ceea ce face ca Dacia să fie în cărți.
Mai mult, printre liniile conceptului K-ZE se regăsesc mai multe elemente reinterpretate de la Dacia Sandero, de la mânerele portierelor, la arhitectura profilului și cea a hayon-ului. Iar, conceptual, K-ZE este bazat pe Kwid, vărul mai mic și mai sărăcăcios al lui Sandero dezvoltat de Renault în India.
Cum până la prima Dacie 100% electrică vom mai avea ceva de așteptat, trebuie menționat că Renault K-ZE are o autonomie estimată la 250 de kilometri, conform normelor NEDC. Probabil, în noul ciclu de testare WLTP, autonomia va fi de circa 200 de kilometri, iar în trafic real, de 160-180 de kilometri. Iar în conferință Ghosn a insistat pe prețul accesibil.