Hansjörg von Gemmingen-Hornberg este proprietarul unei Tesla Model S P85 din 2014 și a reușit să parcurgă o distanță-record cu mașina sa electrică. Circa 1.900.000 km.
Dar, distanța-record este la pachet cu un alt record. Proprietarul a dezvăluit că a parcurs cei aproximativ 1.900.000 km cu 14 motoare, ceea ce, matematic, înseamnă că a fiecare motor l-a ținut în jur de 135.000 km, și înlocuind de 4 ori bateria de înaltă tensiune.
Citește și: Protest mut al șoferilor de mașini electrice Tesla: Mi-am cumpărat-o înainte ca Musk să înnebunească
Proprietarul unei Tesla dezvăluie cum a parcurs 1.900.000 km: A schimbat 14 motoare și 4 baterii
Pensionar fiind, Hansjörg von Gemmingen-Hornberg are mult timp liber și, cum îi place să conducă și s-a îndrăgostit de mașinile electrice Tesla, în 2014 și-a luat o Tesla Model S P85 (înainte a avut o Tesla Roadster cu care a parcurs peste 600.000 km), cu un singur motor electric, pe puntea spate, și a parcurs până la ora actuală circa 1,9 milioane de kilometri cu ea. Adică, a mers peste 200.000 km pe an.
A povestit că a fost în Africa, Moroc, Suedia, Austria și chiar și prin China, relatează vehiclesuggest.com.
Dar, a dezvăluit și că a trebuit să schimbe motorul electric de 13 ori. Deci, în total, motorul Teslei a fost înlocuit de 14 ori. Iar Hansjörg von Gemmingen-Hornberg a spus că a schimbat și de 4 ori bateria.
Citește și: VIDEO Un producător de mașini electrice chinez a inventat „Bateria de aur”. Se încarcă în 9 minute
De ce a schimbat proprietarul Teslei 14 motoare electrice
Primele mașini Tesla Model S, inclusiv varianta 2014, s-au confruntat cu probleme notabile de fiabilitate, în special în ceea ce privește motorul electric din spate.
Tesla Model S deținută de Hansjörg von Gemmingen-Hornberg s-a confruntat cu un număr remarcabil de 13 înlocuiri ale unității motorului din spate, cu o medie de aproximativ 135.000 km pe motor, inclusiv cel actual.
Citește și: FOTO N-ați văzut așa ceva! Mașină electrică „Tesla Cybertruck”, la 10.000 €. E făcută în Pakistan
Înlocuirea motorului unei Tesla Model S P85 poate costa circa 6.000 euro, dar Hansjörg von Gemmingen-Hornberg a declarat că multe dintre motoare au fost înlocuite fie în garanție, fie cu motoare recondiționate, mai ieftine.
În ceea ce privește schimbarea bateriei, o baterie nouă pentru Tesla Model S P85 costă între 13.000 și 20.000 euro. Și propritarul a schimbat 3.