Gama 911 a început anul în forță, Porsche raportând vânzări mai mari în primul semestru din 2020, decât în aceeași perioadă a anului trecut, și o cifră de afaceri de 12,42 miliarde de euro, în scădere lină, cu 7,3%. În contextul în care, din cauza pandemiei de COVID-19, unele piețe s-au prăbușit și cu 90%, rezultatele producătorului german sunt departe de a fi îngrijorătoare.
La opt luni însă, vânzările 911 au pus frână destul de puternic (-37%), iar primul Porsche 100% electric, Taycan, a preluat conducerea în Europa.
O explicație ar putea fi dată de faptul că, pe fondul crizei COVID-19, multe state europene, în încercarea de a ajuta industria auto puternic afectată, au început să acorde bonusuri pentru mașini puțin poluante sau cu zero emisii sau să le mărească pe cele existente.
După Taycan și 911, cel mai bine vândut Porsche a fost SUV-ul Cayenne, care s-a menținut în echilibru absolut – 771 unități (+/- 0%, față de august 2019). SUV-ul compact Macan a scăzut cu 62% (646 unități), dar proaspătul Cayenne Coupe a crescut cu 29% (554 unități), fiind urmat de modelul entry-level Porsche 718 (517 unități, -5%).
Cele mai slabe vânzări le-a înregistrat în august coupe-ul în patru usi Porsche Panamera (-71%, până la 278 unități).