joi 04 septembrie
EUR 5.0772 USD 4.3611
Abonează-te
Newsweek România

Nu v-ați fi așteptat la o astfel de sentință: Mașinile sport nu mai au viitor

Data publicării: 28.03.2019 • 12:44 Data actualizării: 29.03.2019 • 07:48

Arnaud Belloni, directorul de marketing și comunicare al Citroën, a trasat pentru Newsweek România, la Salonul Auto de la Geneva 2019, noile direcții spre care se îndreaptă industria auto.

De 100 de ani, Citroën inovează, impune noi standarde în lumea automobilului și perpetuează spiritul îndrăzneț în numele libertății de mișcare.

Articol premium
Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate! Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână! Alege tipul de abonament care ți se potrivește!
Abonează-te acum!

Mașinile sport nu mai au viitor, ați văzut anunțul Volvo că va limita viteza maximă a modelelor sale la 180 km/h. Iar vânzările în acest segment sport sunt foarte slabe. Este adevărat, nu sună bine, mai ales pentru pasionații de condus, dar asta e viața. Job-ul nostru este să rezistăm încă o sută de ani, nu de a trage pe dreapta în zece ani.

Mai multe articole din secțiunea Auto

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră