„Revoluția“ electrică a fost și este cumpărată la un preț mare. De la industrie cu investiții enorme, de la state cu subvenții și de la clienți cu prețuri mari.
Până nu cu mulți ani în urmă, în general, automobilul nu era privit doar ca un mijloc de transport între punctele „A“ și „B“ și nu era apreciat doar după numărul și dimensiunile display-urilor de la bord sau funcțiile de condus autonom.
Nici mărcile de legendă nu scapă de electrificare. Primul SUV electric Maserati se numește Grecale Folgore și se laudă cu 557 de cai putere, o autonomie de până la 501 km, o accelerație 0-100 km/h în 4,1 secunde și o viteză maximă de 220 km/h. Prețul pornește de la 122.000 €.
Cu o istorie de peste 90 de ani, prima ediție fiind organizată în 1929, Concorso d’Eleganza Villa d’Este, cel mai important și exclusivist eveniment de profil din lume pentru autovehiculele clasice, alături de Pebble Beach din SUA, nu a trădat nici anul acesta așteptările.
La 50 de ani, Cristina Spătar a fost cerută în căsătorie cu un inel cu diamante. Emoționată, probabil, la câteva zile după ce a spus din nou „Da” , artista aflată la volanul unui SUV Maserati aproape s-a luat la întrecere cu o ambulanță în trafic, depășind pe linia de tramvai.