În 1976, designer-ul William Towns care a creat, probabil, cel mai nonconformist Aston Martin, Lagonda Series 2, a vrut ca limuzina sportivă să fie cât mai futuristă posibil. Dacă pentru caroserie a ales liniile angulare ce puteau să joace fără probleme în filmul ”Înapoi în viitor”, la interior a optat pentru o planșă de bord integral digitalizată. Existau până și comenzi tactile!
Electronica furnizată de Lucas nu s-a dovedit, însă, prea fiabilă, iar ecranele LCD erau dificil de citit în soare. Prin urmare, la Aston Martin Lagonda Series 3, acestea au fost înlocuite cu tuburi catodice și, mai târziu, au fost introduse ecrane fluorescente. Iar comenzile tactile au lăsat din nou locul butoanelor clasice.
Cadillac Seville a fost, în 1978, prima mașină de serie echipată cu ”Tripmaster”, cu primul computer de bord veritabil. Vitezometrul și litrometrul obișnuite, analogice, au fost înlocuite cu unele digitale, iar sistemul putea indica și consumul de carburant, și distanța rămasă până la destinație, dacă șoferul seta distanța ce urma să o parcurgă înainte de plecare.
”Tripmaster” folosea un microprocesor Motorola 6802, dezvoltat de Geneneral Motors și Motorola, și avea o memorie RAM de 128 bytes și o capacitate de stocare de 2 kilobytes. Ca reper, 1 MB = 1.000.000 bytes.