Inster, arma pe care Hyundai o pregăște împotriva Daciei Spring

DE Mona Lazăr | Actualizat: 29.06.2024 - 18:13
Modelul Inster FOTO Hyundai.com

Producătorul din Coreea pregătește, Inster, un derivat electric al mini-SUV-ului său Casper și, spre deosebire de acesta, modelul „zero emisii” va fi comercializat în Europa din 2024 și va constitui o amenințare serioasă pentru Spring, în zona mașinilor electrice sub 25.000 euro.

SHARE

Producătorul din Coreea pregătește, Inster, un derivat electric al mini-SUV-ului său Casper și, spre deosebire de acesta, modelul „zero emisii” va fi comercializat în Europa din 2024 și va constitui o amenințare serioasă pentru Spring, în zona mașinilor electrice sub 25.000 euro.

Prezentat la expoziția auto de la Busan, modelul Hyundai Inster este un derivat al deja cunoscutului Casper, model cu sistem termic de propulsie comercializat în Coreea încă din 2021. Doar că, deși împarte platforma cu acest vehicul, noul Inster are dimensiuni mai mari, oferă mai mult spațiu interior, este mai puternic tehnologizat și, desigur, se deplasează strict cu propulsie electrică.

Citeste si Cum a fost ieftinită mașina electrică Dacia Spring? I s-a scos aerul condiționat de „2.000 €”

Noul model se distinge printr-un profil robust (specific unui SUV de mici dimensiuni), suprafețe fluide, bare de protecție puternic conturate, dar si prin semnătura luminoasă cu detalii specifice temei Parametric Pixels, arată economica.net. În funcție de varianta de echipare, Inster este disponibil cu jante de 15 inchi din oțel, sau de 15 și 17 inchi din aliaj, dar si cu faruri LED.

Inster, arma pe care Hyundai o pregăște împotriva Daciei Spring

„Odată cu Inster, percepția despre SUV-urile de clasa mică se schimbă. Acestea devin o opțiune atrăgătoare pentru publicul global. Inster se remarcă prin designul distinctiv și interiorul centrat pe client”, consideră Simon Loasby, vicepreședinte senior și șef al centrului de design Hyundai.

Citeste și Cu câte mii de € se scumpește Dacia Spring din 4 iulie? UE impune taxe mari pe mașinile din China

Deși utilizează platforma unei mașini de clasă A, Hyundai Inster este mai spațios decât micul Casper, iar habitaclul său este modulabil. Toate scaunele pot fi rabatate pentru mai multă flexibilitate. Aparent, designerii și inginerii Hyundai s-au gândit chiar să permită posesorilor să doarmă în Inster, altfel ideea de face chiar și scaunul șoferului rabatabil e greu de înțeles.

Modelul dispune de un instrumentar digital de 10,25 inchi și de un ecran poziționat central tot de 10,25 inchi. Tema Parametric Pixels este prezentă și în habitaclu, grafica volanului accentuând aspectul high-tech al mașinii.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te