În premieră mondială absolută, în România, a fost comandat un model BMW Seria 7 în noua culoare exclusivistă Desert Sand Uni, la un preț de 7.073 €, TVA inclus, nuanța specială adăugându-se astfel la gama de 135 culori disponibile pentru BMW Seria 7 la nivel global. Doar modelele făcute în uzina BMW din Spartanburg (Carolina de Sud, SUA) și în cea din Mexic nu pot fi vopsite în această culoare, deocamdată.
Citește și: România exportă inteligență artificială. Aplicații Generative AI „Made in Cluj”, pentru BMW
Un român și-a luat un BMW unic. Culoarea Desert Sand Uni costă 7.000 €. Opțiuni de 50.000 €
Culoare specială Desert Sand Uni - 7.000 €, Pachet M Sport - 7.200 €, interior BMW Individual Gran Lusso - 11.200 €, sistem audio Bowers & Wilkins Diamond - 6.100 €... O limuzină premium BMW 740d comandată în România a fost personalizată în detaliu și a ajuns de la prețul de bază de 111.146 €, TVA inclusă, la 169.401 €, TVA inclusă.
Modelul BMW 740d care a inaugurat noua culoare Desert Sand Uni are sub capotă singura motorizare diesel din portofoliul Seria 7. Acesta dispune de sistem mild hybrid de 48V de generația a doua, care combină o eficiența și nivelul foarte redus de emisii cu performanţe excelente. Alături de o autonomie remarcabilă la drum lung, modelul cu motor cu șase cilindri în line asigură un sprint 0-100 km/h în numai 5,8 secunde, rezultatul fiind susținut de un cuplu total de 670 Nm și o putere de 300 cai putere.
Citește și: „Multi-energy”, arma cu care BMW a câștigat războiul cu Mercedes și Audi în 2024 în clasa premium
„Desert Sand Uni este o vopsea cu personalitate, este vie, îşi schimbă puternic tonul în funcţie de tipul luminii pe care o reflectă – de la lumina mai rece din showroom, la cea caldă a unei zile de vară. Pentru un fotograf să surprinzi această culoare este o provocare – mereu se schimbă.
Pe de altă parte, din perspectiva clientului, aceasta înseamnă că poţi descoperi mereu ceva nou la maşină, să o vezi constant într-o lumină nouă, la propriu şi la figurat”, explicat titratul fotograf auto Dragoş Savu, după ce s-a „chinuit” să imortalizeze 740d de culoare Desert Sand Uni.
Citește și: Piața de mașini premium: BMW, lider. Românii au cumpărat mai multe limuzine ca austriecii, X5 „No 1”
Programul BMW Individual vine cu o istorie de peste 30 de ani. Este dezvoltat de BMW M GmbH și a fost lansat printr-o colaborare cu designerul de modă Karl Lagerfeld în 1992.
Ca parte a programului BMW Individual, clienții au la dispoziție patru categorii de vopseluri pentru a configura propriul model BMW Seria 7: metalizat, uni, frozen mat și two-tone, ajungând la un total de 135 de opţiuni foarte variate.
Paletarul de vopseluri speciale pentru BMW Seria 7 include, însă, şi combinaţii în două nuanţe, BMW Two-tone Individual, care sunt disponibile pentru un preţ de aproape 20.000 €.