27.300 de mașini de lux, rechemate de producător. Ce probleme au?

DE Vlad Alexandru | 23.02.2025 - 10:25
27.300 de mașini de lux, rechemate de producător. Ce probleme au? - Foto: Freepik.com (rol ilustrativ)
27.300 de mașini de lux, rechemate de producător. Ce probleme au? - Foto: Freepik.com (rol ilustrativ)
27.300 de mașini de lux, rechemate de producător. Ce probleme au? - Foto: Freepik.com (rol ilustrativ)
27.300 de mașini de lux, rechemate de producător. Ce probleme au? - Foto: Freepik.com (rol ilustrativ)

27.300 de mașini de lux, rechemate de producător. Acestea au probleme care pot crește riscul de accident.

SHARE

Stellantis a anunţat rechemarea a 27.354 de vehicule Maserati în Statele Unite, după ce s-a descoperit o problemă la afişarea imaginii din camera de marşarier, transmite Reuters.

Potrivit Administraţiei Naţionale pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA), o eroare în software-ul radio poate împiedica afişarea corectă a imaginii din camera de marşarier, ceea ce creşte riscul de accident.

27.300 de mașini de lux, rechemate de producător. Ce probleme au?

Problema va fi rezolvată printr-un update over-the-air al software-ului, Stellantis asigurându-i pe proprietari că actualizarea va fi gratuită.

27.300 de mașini de lux, rechemate de producător. Ce probleme au? - Foto: Freepik.com (rol ilustrativ)

Rechemarea afectează mai multe modele Maserati, inclusiv Grecale, MC20 Cielo, GranTurismo, GranCabrio, Levante, Ghibli şi Quattroporte, produse între anii 2021 şi 2025.

Citește și: O defecțiune tehnică la Tesla o face greu de manevrat. 376.000 de mașini, rechemate

Stellantis a precizat că toţi proprietarii vehiculelor afectate vor primi notificări oficiale despre această problemă şi vor fi instruiţi cum să beneficieze de actualizarea software-ului. Compania a subliniat că siguranţa clienţilor rămâne o prioritate şi că lucrează activ pentru a remedia situaţia.

Și Tesla a anunțat recent rechemarea a 376.000 de vehicule electrice în Statele Unite, din cauza unei defecţiuni la funcţia de asistenţă a direcţiei, care ar putea face vehiculele mai greu de manevrat, în special la viteze mici, crescând astfel riscul de accident, transmite Reuters.

Tesla a subliniat că rechemarea nu este o reacţie la investigaţia NHTSA privind pierderea controlului direcţiei, care este încă în desfăşurare.

În octombrie, Tesla a lansat o actualizare software over-the-air pentru a remedia problema, dar raportul oficial de rechemare a fost depus abia săptămâna aceasta. Potrivit companiei, până la 23 ianuarie, 99% dintre vehiculele afectate din SUA au instalat deja actualizarea.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te