Edilul a afirmat că, dacă de dimineaţă erau cam 20% autobuze, troleibuze, tramvaie în traseu", la finalul zilei sunt aproape 40%.
„Deci sunt tot mai mulţi şoferi şi vatmani care înţeleg că această aventură trebuie să se sfârşească”, a declarat Nicuşor Dan, luni seară, la Digi 24.
Acesta a spus că au fost negocieri între Consiliul de Administraţie al STB şi sindicatele mai mici, iar apoi a început o discuţie între Consiliul de Administraţie şi sindicatul majoritar, „cel care, conform deciziei de instanţă, este orgnizatorul grevei".
Citește și
Ce consecințe legale poate avea refuzul șoferilor STB de relua lucrul: dosare penale, ba, daune, da
Asociaţii ale magistraţilor: Noul proiect de desființare a SIIJ, un compromis inadecvat
„Eu sper să existe decizia raţională în urma discuţiei care are loc în seara asta, astfel încât greva să se oprească începând cu mâine şi bineînţeles toate discuţiile care sunt absolut legitime, de natură sindicală, să se poarte într-un cadru civilizat, fără ca bucureştenii să aibă de suferit", a afirmat el, menţionând ulterior că marţi ar urma să fie pe traseu cel puţin 40% din autovehiculele STB, dar el şi-ar dori ca greva să se încheie şi activitatea să revină la normal.
Nicuşor Dan a explicat că există două tipuri de consecinţe pentru cei care nu au ieşit pe traseu după decizia instanţei: penale şi unele care ţin de respectarea contractului de muncă.