În această perioadă se trimite indexul Hidroelectrica pentru luna septembrie. Anunțul a fost făcut de către reprezentanții companiei de energie a statului.
Citește și: 2023, anul reluarii trendului ascendent al piețelor. Sau nu?
Indexul Hidroelectrica pentru luna septembrie
Perioada de citire a indexului la Hidroelectrica se face în intervalul 24-28 septembrie 2023, adică începând de duminică, pe parcursul a cinci zile.
"Perioada de transmitere a indexului pentru clienţii companiei Hidroelectrica se face în perioada 24-28 septembrie.
Indexul autocitit poate fi comunicat în intervalul amintit al lunii curente, la numărul de telefon 0800 800 359 (apel gratuit)", a spus consilierul președintelui directoratului Hidroelectrica, Bogdan Buciu, vineri.
Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834.
Compania Hidroelectrica are în prezent aproape 600.000 de clienţi.
Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.
Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră
Citește și: În ce instrumente poți investi prin Bursă? Azi despre Acțiuni
În ceea ce privește plata în rate a facturilor, Hidroelectrica a anunțat cu câteva luni în urmă că dacă suma de plată este prea mare, clienţii pot să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere.
Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Plata va fi făcută în maximum şase rate lunare.
Iată modele de cereri: FORMULAR CLIENT CASNIC sau FORMULAR CLIENT BUSINESS