joi 04 septembrie
EUR 5.0772 USD 4.3611
Abonează-te
Newsweek România

Gara făcută de stat pentru patinoarul lui Ion Țiriac, aproape gata

Data publicării: 08.04.2021 • 16:01 Data actualizării: 08.04.2021 • 16:05
Gara făcută de stat pentru patinoarul lui Ion Țiriac, aproape gata. Foto Club Feroviar
Gara făcută de stat pentru patinoarul lui Ion Țiriac, aproape gata. Foto Club Feroviar

Lucrările la gara lui Ion Țiriac de la Otopeni, situată în apropierea patinoarului Telekom Arena deținut de fostul tenisman, sunt pe ultima sută de metri.

Săptămâna viitoare este programată recepția, iar apoi operatorii feroviari care circulă pe linia Gara de Nord-Aeroport Henri Coandă vor putea solicita efectuarea de opriri în noua stație.

Pentru realizarea Punctului de Oprire (PO) Patinoar s-au făcut lucrări de evazare la pilele 18, 19 și 20 ale pasajului suprateran pe care se află calea ferată, pentru a sprijini, pe deschiderile formate de acestea, o grindă suplimentară, necesară pentru susținerea peronului.

Două lifturi de acces la gara lui Ion Țiriac

Peronul respectiv, care este situat pe viaduct, are dimensiunile în plan de 80 m lungime și 3,25 m lățime și este finisat cu un sistem de pardoseală din amorsa epoxidică, mortar din rășină epoxidică și nisip cuarțos, au precizat, la solicitarea Club Feroviar, oficialii Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA.

Citește și: VIDEO&FOTO Rusia testează o superarmă care poate provoca un tsunami radioactiv. Imagini din satelit

Structura de rezistență a peronului a fost realizată din elemente metalice dispuse spațial (profile laminate), fixate de dala din beton a viaductului prin intermediul ancorelor mecanice. De asemenea, a fost amenajată o copertină cu structură metalică și învelitoare din policarbonat compact.

Citește și: Încăierarea maneliștilor. Salam, Vali Vijelie și Costi Ioniță susțin că au compus „Of, viața mea!”

Accesul la peron este asigurat prin intermediul a două lifturi, situate în interiorul unor tuburi și a unei scări de acces, iar la fiecare capăt al peronului este prevăzută câte o scară de evacuare cu structura din beton armat monolit. (Mai multe amănunte pe Clubferoviar.ro)

Mai multe articole din secțiunea Actualitate

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră