luni 06 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

FOTO STB a efectuat primele teste pe traseu cu noul tramvai Astra Imperio Metropolitan

Data publicării: 19.07.2022 • 09:31 Data actualizării: 19.07.2022 • 09:45
STB a efectuat primele teste pe traseu cu noul tramvai Astra Imperio Metropolitan. / Foto: Asociatia Metrou Usor, Facebook
STB a efectuat primele teste pe traseu cu noul tramvai Astra Imperio Metropolitan. / Foto: Asociatia Metrou Usor, Facebook
STB a efectuat primele teste pe traseu cu noul tramvai Astra Imperio Metropolitan. / Foto: Asociatia Metrou Usor, Facebook
STB a efectuat primele teste pe traseu cu noul tramvai Astra Imperio Metropolitan. / Foto: Asociatia Metrou Usor, Facebook

Primul tramvai Astra Imperio Metropolitan al STB SA a efectuat primele probe pe traseul Depoul Militari - Răzoare - Depoul Alexandria în noaptea de luni, 18 iulie, spre marți, 19 iulie.

Astra Vagoane Călători din Arad va livra Societății de Transport București (STB) 100 de tramvaie Astra Imperio Metropolitan.

Tramvaiul Astra Imperio Metropolitan are o lungime de 36 de metri lungime, capacitate de transport de 322 călători, dintre care 56 locuri pe scaune, podea coborâtă, rampă pentru fotolii rulante ale persoanelor cu mobilitate redusă, loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante şi landourile pentru copii, uşi duble cu sistem antistrivire a călătorilor, sistem de recuperare a energiei la frânare, sistem de climatizare, sistem de iluminat interior a salonului cu lămpi LED, monitoare informative LCD, sistem de supraveghere video în interior şi exterior și monitoare extrawide pentru afişarea traseului şi a staţiilor, printre alte dotări.

Citește și: Cele 25 de spitale noi promise de Rafila sunt„ îmbunătăţiri, construcţii, amenajări” ale celor vechi

Citește și: 20.500 €/lună, venitul lui Mugur Isărescu. 3.700 €, doar pensia care i-a crescut, în 2021, cu 15%

Prima linie pe care vor fi introduse noile tramvaie este 41, din vestul Bucureștiului, care face legătura între cartierul Ghencea și Piața Presei Libere. Pentru că nu toate peroanele de pe linia lui 41 sunt suficient de lungi, 14 dintre ele vor necesita lucrări de reconfigurare, care vor costa peste opt milioane de lei.

Mai multe articole din secțiunea Actualitate

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră