Buzăul a învins în finala „Transform Award” capitala Franței, fapt care i se pare incredibil chiar și primarului orașului românesc.
„Cel mai bun brand de oraş din Europa a revenit azi noapte Buzăului, în cea mai importantă competiţie de branduri din lume ‘Transform Awards’, ţinută la Londra! Am învins în finală Parisul, ceea ce este incredibil!”, a scris Constantin Toma, pe pagina sa de Facebook.
Creatorul brandului câștigător este un ieşean, Adrian Mironescu, care a prezentat sloganul „Buzău - oraş deschis”.
„Este o zi istorică (...) Este un moment extraordinar care, iată, lansează Buzăul şi pe mapamond (...) Am început cu această idee, de a avea un brand de oraş, iar la competiţia din 2018 a câştigat un tânăr, Adrian Mironescu din Iaşi, care a lucrat împreună cu noi pentru a defini un brand - Buzău oraş deschis. Buzău oraş deschis viitorului, Buzău oraş deschis educaţiei, Buzău oraş deschis culturii, Buzău oraş deschis sportului, Buzău oraş deschis dezvoltării. Ne-am angajat pe un drum care să ducă Buzăul cât mai sus şi iată că sunt etape care se împlinesc (...)
Este, într-adevăr, un moment extraordinar, pentru că, iată, ne aşează acolo undeva foarte sus şi lumea începe să ştie de noi, şi din România, dar mai ales din străinătate. Vă mulţumesc foarte mult pentru încredere. Un brand mare se face cu toţi buzoienii, pentru că fiecare aţi contribuit în felul dumneavoastră (...)
Iată-ne câştigători ai medaliei de aur, este o realizare extraordinară, iar acest eveniment mă determină şi mai mult să continuăm pe drumul pe care a apucat-o Buzăul, pentru că am credinţa că este un drum bun”, a declarat primarul Constantin Toma, într-un mesaj video postat pe pagina sa de socializare și citat de Știrile Pro TV.
USR PLUS contestă „victoria”
Co-președintele USRPLUS Buzău, Mihai Răzvan Moraru, „atrage atenția public asupra acestei noi farse a primarului Constantin Toma.
Buzăul nu a fost nominalizat, ci s-a înscris, plătit, la această competiție. De asemenea, asociația Transform Magazine are 2000 de urmăritori în toată lumea. Prestigioasă competiție, nu-i așa?”.
Co-președintele Irinel Cîrstea atrage, la rândul său, atenția că înscrierile pentru a face parte din juriu se pot face pe site-ul publicației, printr-un simplu email.
Înscrierea unui participant costă 145 de lire sterline și include un bilet la prezentare.