Turiștii români nu lasă patul făcut și pleacă cu gelul de duș și săpunul. Bacșișul este exclus

DE Alin Crișan | Actualizat: 25.06.2022 - 11:02
Turiștii români nu lasă patul făcut și pleacă cu gelul de duș și săpunul. Bacșișul e exclus/Photo: Donald Tong

Conform unui sondaj Travelminit.ro, turiștii români nu lasă patul făcut și pleacă cu gelul de duș și săpunul, iar bacșișul e scos din calcul.

SHARE

Turiştii români îşi uită în camerele de hotel hainele, ochelarii de soare, cheile, încărcătoarele sau chiar telefoanele mobile. Cei mai mulţi iau cu ei produsele cosmetice consumabile, cum ar fi gelul de duş, săpunul, nu lasă patul făcut şi nu consumă alimentele din minibar, arată un sondal realizat de platforma hotelieră online Travelminit.ro. De asemenea, 48% dintre cei chestionaţi susţin că nu lasă niciodată bacşiş în cameră pentru personalul de curăţenie, în timp ce 40%

În contextul în care hotelurile, pensiunile şi celelalte unităţi de cazare vor fi aglomerate în următoarea perioadă, platforma hotelieră online Travelminit.ro a realizat un amplu sondaj de opinie pentru turişti şi hotelieri, iar rezultatele sale trasează direcţii clare privind aşteptările din acest sezon.

Citește și: FOTO Emma Răducanu merge la sală, fără fițe, cu o Dacia Sandero, deși e ambasador Porsche

Potrivit sondajului realizat de Travelminit.ro, atunci când vine vorba despre alegerea unei unităţi de cazare pentru concediu, turiştii ţin cont de următorii factori: preţul (votat de 79% dintre respondenţi), nivelul curăţeniei (ales şi el de 78% dintre respondenţi) şi facilităţile camerei (pentru care au votat 53% dintre respondenţi). Printre criteriile care le influenţează decizia de a alege un hotel sau o pensiune se mai numără şi: facilităţile hotelului, poziţionarea, personalul, restaurantul şi locul de parcare.

În ceea ce priveşte dotările pe care aceştia îşi doresc să le găsească în camera pe care au rezervat-o, balconul (79% din voturi), prosoapele (78% din voturi), aerul condiţionat (77% din voturi) şi produsele cosmetice hoteliere (62% din voturi) sunt în topul favoritelor turiştilor. Printre facilităţile pe care aceştia le mai apreciază se numără şi halatul de baie şi papucii, fierbătorul de apă, frigiderul, uscătorul de păr, televizorul şi fierul de călcat. Aceste detalii fac adesea diferenţa în ochii turiştilor, fiind dotări în care hotelierii pot investi pentru a atrage mai mulţi clienţi, dar şi pentru a-şi face strategia de preţuri.

Citește și: Peste 3.000 de delfini au murit în Marea Neagră din cauza războiului. Cum sunt afectate mamiferele

”De asemenea, 48% dintre cei chestionaţi susţin că nu lasă niciodată bacşiş în cameră pentru personalul de curăţenie, în timp ce 40% dintre ei au spus că lasă în funcţie de cât de mulţumiţi au fost de servicii. Totodată, 73% dintre turiştii participanţi la sondaj nu au primit niciodată gratuit o cameră mai bună la unitatea de cazare rezervată. În funcţie de disponibilitate, în special în perioadele din afara sezonului, turiştii pot solicita un upgrade de cameră, o practică nu foarte des întâlnită în România, dar care ar putea contribui la fidelizarea clienţilor pe termen lung”, arată datele platformei.

Potrivit news.ro, în ceea ce priveşte costul suplimentar cauzat de pagubele create de oaspeţi, aceştia susţin că a fost unul minim: sub 500 de lei (40% dintre voturi) şi sub 1.000 de lei (29% dintre voturi), semn că turiştii respectă regulile unităţilor şi nu cauzează stricăciuni majore.

„O altă menţiune ţine de comportamentul general al acestora pe parcursul sejurului: cei mai mulţi iau cu ei produsele cosmetice consumabile (gel de duş, săpun etc.), însă nu lasă patul făcut şi nu consumă alimentele din minibar”, spun reprezentanţii platformei.

dintre ei au spus că lasă în funcţie de cât de mulţumiţi au fost de servicii.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2022 NEWS INTERNATIONAL S.A.