Cofondatorii grupului de firme KID, Răzvan și Bogdan Ghiță, care, de exemplu, au investit circa 35 milioane euro în proiectul imobiliar Yacht KID, situat în zona de Nord a Bucureştiului, pe malul Lacului Tei, care include peste 200 de apartamente, dintre care 7 unităţi cu grădini şi piscine private şi 4 penthouse-uri, și unde un apartament de 2 camere costă între 201.500 € și 310,000 €, fără TVA, iar un apartament de 4 camere costă între 600.000 € și 800.000 €, fără TVA, sunt, în general, discreți. Singura lor extravaganță vizibilă e pasiunea lor pentru super-mașini și faptul că, întotdeauna, își iau bolizi identici.
Potrivit presei mondene, copii de bani gata, „Frații KID” au început să-și cumpere super-mașini identice încă câand aveau 18 ani. Au avut Ferrari-uri identice, Corvette-uri identice și Lamborghini Murcielago identice, de exemplu.
Citește și: VIDEO Povestea celei mai vândute mașini sport: „Pony car”, la 60 de ani și a 7-a generație. Tot V8!
Sărăcie în România? „Frații KID” și-au luat Ferrari Purosangue de 1.000.000 € bucata
Potrivit unei imagini postate pe rețelele de socializare, Răzvan și Bogdan Ghiță, „Frații KID”, sunt, de puțină vreme, fericiții posesori a două Ferrari Purosangue identice.
Ferrari Purosangue este primul SUV din istoria mărcii de la Maranello, precum și cel mai puternic SUV de serie din lume cu motor termic, mulțumită unui motor de 6.5 litri, cu 12 cilindri în V, de 725 de cai putere.
De asemenea, Purosangue este primul model Ferrari cu 4 portiere și cu 4 locuri.
Citește și: FOTO Cătălin Botezatu, la 57 de ani: Petrecere pe manele și Ferrari de 300.000 €. E dator milioane
Purosangue măsoară 4,97 metri lungime, 2,02 metri lățime și 1,58 metri înălțime. Iar ampatamentul de 3.017 milimetri al lui Purosangue este mai mare decât la Lamborghini Urus sau chiar decât la Rolls-Royce Cullinan.
Pentru un balans al greutății cât mai bun, motorul lui Purosangue este amplasat foarte aproape de zona habitaclului, iar cutia de viteze este amplasată în spate. Astfel, Ferrari a reușit să obțină o distribuție a greutății de 49/51 față-spate.