
Xiaomi a comis-o din nou. A lansat un automobil de lux electric ieftin. Cât costă acesta?
Chinezii de la Xiaomi au comis-o din nou. Au lansat un automobil de lux, care este electric şi... ieftin. Cât costă acesta?
Chinezii de la Xiaomi au comis-o din nou. Au lansat un automobil de lux, care este electric şi... ieftin. Cât costă acesta?
Peisajul magic al Lacului Como a oferit din nou cadrul perfect, de poveste, pentru Concorso d’Eleganza Villa d’Este, cel mai prestigios şi încărcat de tradiție eveniment dedicat automobilelor de epocă din Europa, a cărui primă ediție a fost organizată în 1929.
Un bărbat și-a cumpărat un Ferrari pe care a dat 300.000 $, dar n-a apucat să-l conducă decât o oră. După ce economisise bani vreme de 10 ani, tânărul de 33 de ani a văzut cum tot efortul depus pentru a-și lua bolidul de lux s-a dus pe „apa sâmbetei”.
Șeful Fiat, Citroen, Opel, Chrysler, Peugeot, Alfa Romeo, etc, pe scurt Grupul Stellantis, afirmă că „industria auto e în pericol în Europa” pe fondul creșterii tensiunilor politico-economice cu SUA și a politicii de mediu UE și cere măsuri rapide pentru evitarea unei tragedii.
Ferrari de 440.000 €, distrus de un bărbat în timpul unui test drive. Un neamț a transforma un test drive într-o pagubă de proporții, după ce a distrus complet un Ferrari SF90 Stradale de 1.000 de cai într-un accident pe o autostradă din Germania.
Primul campionat de F1 a avut șapte curse. Șase au avut loc în Europa și una în SUA, Indianapolis 500, dar pe care majoritatea piloților obișnuiți au sărit-o. Erau înscrise 30 de echipe, din care patru „de fabrică” (Alfa Romeo, Ferrari, Maserati și Talbot-Lago) și 26 private.
Un simbol al gloriei și tragediei: Monopostul Ferrari al lui Schumacher, vândut la licitație.
Responsabilii Mercedes au fost șocați de cea mai recentă izbucnire a lui Lewis Hamilton, care pare să sugereze că se pregătește pentru o ieșire timpurie din F1 în acest sezon, deși mai sunt trei curse rămase.