„Am prezentat astăzi, în faţa Comisiilor reunite parlamentare pentru Transporturi, rezultatele acestui an precum realizarea, în avans, a jaloanelor stabilite prin PNRR pentru infrastructura rutieră şi cea feroviară.
Sunt doar câteva dintre argumentele solide pentru solicitarea de majorare cu 17% a bugetului necesar proiectelor derulate de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii!”, a spus Sorin Grindeanu.
El a precizat că numai pentru admnistrarea şi dezvoltarea reţelei rutiere naţionale avem nevoie de 11,9 miliarde de lei şi 5,2 miliarde pentru infrastructura feroviară.
Citește și: Turcia face un centru internațional de gaze, pe care România l-a ratat. Rusia, din nou, în câștig
„Sunt cel puţin 100 de km de drum de mare viteză care vor putea fi deschişi anul viitor, dar pentru a atinge aceste rezultate trebuie să asigurăm finanţarea”, a mai arătat el.
Grindeanu a amintit câteva din proiectele la care le-am prezentat comisiei: cele 13 loturi ale A7, finanţate prin PNRR, între Ploieşti şi Paşcani, Lotul 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva (secţiunea cu tuneluri), 4 secţiuni ale Autostrăzii Sibiu-Piteşti, 3 tronsoane ale Drumului expres Craiova-Piteşti, 5 secţiuni ale Autostrăzii Transilvania
Citește și: Ucraina are undă verde să lanseze atacuri cu drone în Rusia. O bază rusă din Crimeea, incendiată
„Şi pentru reţeaua feroviară avem proiecte care au nevoie de finanţare în 2023: 3 contracte pentru modernizare a căii ferate pe tronsonul Caransebeş – Timişoara – Arad, 2 contracte pentru electrificarea şi modernizarea a căii ferate pe tronsonul Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor, 97 de contracte pentru lucrări tip QUICK WINS pe raza Regionalelor CF Bucureşti, Craiova, Braşov şi Cluj”, a mai scris Grindeanu pe Facebook.