Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a afirmat că există un logo, acea frunză, pe care statul român este obligat să o folosească.
Radu Oprea, ministrul Economiei, este nemulţumit
”Am primit raport, a fost discutat, au fost studii de specialitate, acea frunză a fost plătită de statul român, există o obligaţie de a folosi acel logo, pentru că Curtea de Conturi nu te iartă.
Este o obligaţie. Este brandul de ţară. În acest moment, din păcate, au trecut ani şi nu a dat roade.
Citeşte şi: Guvernul va plăti influenceri cu 10 milioane € ca să promoveze România: „Să se scrie despre noi”
Ştiţi bine discuţiile, ce constatăm astăzi este că nu s-a transformat într-un brand de ţară, cum ne-am fi dorit”, a arătat ministrul, conform News.ro.
Radu Oprea a precizat că există un Consiliu format din specialişti, care funcţionează în minister, care se referă la brand şi ei trebuie să îşi spună cuvântul inclusiv pe noul logo propus de un jurnalist englez, dar a mărturisit că nu a avut reacţii bune de la colegii din minister.
Citeşte şi: Un britanic îndrăgostit de România ne-a creat gratuit un nou brand de țară. Udrea a dat 900.000 €
Recent, cunoscutul jurnalist şi realizator de documentare englez, Charlie Ottley, a realizat, pornind de la brandul cu frunza, un nou brand, combinând această frunză cu un lup dacic.
Ottley a creat gratis această versiune de logo, în timp ce Gabriela Firea a dat 900.000 de euro pentru o simplă frunză verde.