Numele telelviziunilor și portalurilor de știri care au beneficiat de reclamă plătită de la buget sunt ținute la secret invocându-se clauze de confidențialitate.
La întrebarea: „Pentru ce anume au primit institiuțiile de presă fonduri din patea primăriei Capitalei și a instituțiilor din subordine (direcții, regii, companii, agenții, teatre, spitale etc) în ultimii 4 ani”?
Compania Municipală Publicitate și Afișaj București a răspuns:
„Contractele încheiate de Compania de Publicitate și Afișaj București în vederea furnizării de servicii de publicitate intră sub sfera de protecție a secretului comercial, existând și obligația contractuală de confidențialitate”.
Realizările din mandatul Gabrielei Firea au fost promovate prin intermediul acestei Companii Municipale Publicitate și Afișaj București.
Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale a încheiat contracte cu Compania Municipală de Publicitate și Afișaj pentru promovarea programelor și proiectelor ASSMB în valoare totală de 10 milioane de lei.
Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu risc seismic a încheiat contracte cu Compania Municipală de Publicitate și Afișaj pentru servici de creație, producție, și promovarea în mediul online și difuzare tv în valoare totală de 8 milioane de lei.
Centrul pentru Seniori al Muniicpiului București a încheiat contracte cu Compania Municipală de Publicitate și Afișaj pentru servicii de promovare audio-vizuală, outdoor și online în valoare de 1,8 milioane de lei.
Direcția de Asistență Socială a încheiat contracte cu Compania Municipală de Publicitate și Afișaj pentru prestări de reclamă și publicitate în valoare totală de 7 milioane de lei.