În perioada 31 august – 6 septembrie, 635 de difuzări de spoturi, de câte 40 de secunde, care promovează activitatea Primăriei Capitalei, au umplut 635 de spații de reclamă, pe Antena 3, B1TV, Digi 24, Realitatea Plus și România TV.
Contactat de Libertatea, șeful Autorității Electorale Permanente (AEP), Constantin Mitulețu-Buică, susține însă că acest gen de reclamă nu este încadrat în zona propagandei electorale.
“Noi nu avem competență pe publicitatea autorităților publice. Noi avem competență pe publicitate politică în care e reprezentat un candidat, în care e reprezentată o formațiune politică, sunt mai multe condiții. Nu ne putem băga”, a declarat șeful AEP pentru Libertatea.
Conform raportului de monitorizare, care acoperă șapte zile din perioada campaniei electorale, cele două spoturi ale PMB au ajuns să fie difuzate și de 20 ori pe zi la următoarele televiziuni: B1 TV, Antena 3, Digi 24, Realitatea Plus, România TV.
Astfel, spotul referitor la poduri și pasaje a rulat de 70 de ori în șapte zile la Antena 3, reieșind că a fost difuzat, în medie, de 10 ori pe zi. La Digi 24 a fost difuzat de 50 de ori într-o săptămână, iar la B1 TV, de 77 de ori.
Ambele reclame au avut, în săptămâna 31 august – 6 septembrie: 134 de difuzări la Antena 3, 145 de difuzări la B1 TV, 108 difuzări la Digi 24, 132 difuzări la Realitatea Plus, 116 difuzări la România TV, conform Libertatea.