Fie că este vorba de produse de înfrumusețare, modă sau mâncare: ceea ce devine viral pe TikTok este adesea epuizat în magazine. Cât de mult controlează platforma consumul și ce înseamnă asta pentru comerțul cu amănuntul?
Fie că este vorba de produse de înfrumusețare, modă sau mâncare: ceea ce devine viral pe TikTok este adesea epuizat în magazine. Cât de mult controlează platforma consumul și ce înseamnă asta pentru comerțul cu amănuntul?
Lidl, Kaufland, Mega Image sau Carrefour vor pune pe raft doar produsele proprii în viitor. Multe branduri mari vor dispărea din ofertă.
Ce sortimente de muștar, maioneză, condimente, fructe nu se vor mai găsi în supermarket. O altă interdicție privind magazinele situate în statele Uniunii Europene este în curs de aplicare. Parlamentul European S-a luat o decizie care va afecta aproape toți consumatorii.
Pe rafturile de la noi: „Sunt produse lactate şi produse din lapte care nu au văzut laptele!”. Este declarația ministrului Agriculturii, Florin Barbu care îi îndeamnă pe români să consume produse tradiționale românești.
Rafturile mai multor magazine mari din București sunt golite în viteză de cumpărători, pe fondul isteriei mediatice legate de coronavirus, oamenii cumpărând de la produse alimentare, la cele de curățenie și hrană pentru animalele de companie.