luni 06 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

Lidl, Kaufland, Mega Image sau Carrefour vor pune pe raft doar produsele proprii în viitor

Data publicării: 30.06.2025 • 21:49 Data actualizării: 30.06.2025 • 21:52
Lidl, Kaufland, Mega Image sau Carrefour vor pune pe raft doar produsele proprii în viitor - Foto: Freepik/pressfoto
Lidl, Kaufland, Mega Image sau Carrefour vor pune pe raft doar produsele proprii în viitor - Foto: Freepik/pressfoto

Lidl, Kaufland, Mega Image sau Carrefour vor pune pe raft doar produsele proprii în viitor. Multe branduri mari vor dispărea din ofertă.

În doar câțiva ani, majoritatea produselor de pe rafturile unui supermarket vor purta chiar numele magazinului, reiese dintr-un nou raport al „EY State of Consumer Products”, realizat de una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global.

În loc să pună pe rafturi zeci de branduri externe, magazinele mari precum Lidl, Kaufland, Carrefour, Penny sau Mega Image preferă să le înlocuiască cu produse proprii, pe care le controlează integral, de la producție, preț și până la promovare.

Citeşte tot pe Ziarul de Iaşi

Mai multe articole din secțiunea Economie

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră