Cum ecobonusul Rabla 2025 a scăut la 3.700 € pentru mașinile electrice, românii nu s-au înghesuit și AFM a decis să suplimenteze bugetul pentru autovehiculele termice şi hibride pentru persoane fizice cu 45.000.000 lei.
Cum ecobonusul Rabla 2025 a scăut la 3.700 € pentru mașinile electrice, românii nu s-au înghesuit și AFM a decis să suplimenteze bugetul pentru autovehiculele termice şi hibride pentru persoane fizice cu 45.000.000 lei.
Cu o întârziere de aproape 7 luni, programul Rabla 2025 a pornit la ora 10.00. Iar românii care au așteptat să-și ia mașină nouă cu bonus de la stat s-au înghesuit pe site, AFM raportând 9.200 de înscrieri în primele 15 minute și epuizarea bugetului pentru termice.
Ministrul Mediului a anunțat că s-a ajuns la consens în Guvern privind redemararea programului Rabla pentru mașini. Acesta ar fi trebuit să înceapă în martie, dar, în contextul găurii bugetare, a fost suspendat, iar vânzările de automobile noi, mai ales electrice, s-au prăbușit.
Programul Rabla 2025 ar fi trebuit să înceapă în martie, dar în contextul găurii bugetare a fost amânat și, apoi, suspendat. Acum, noul ministru al Mediului spune că l-a „salvat” și va începe. Însă, cu buget tăiat de 3 ori și cu primă pentru mașini electrice mai mică de 7.500 €.
Programul Rabla 2025. Se schimbă valoarea ecotichetului pentru maşinile electrice. Cât va fi? Ce spun autoritățile și care va fi noua valoare în care se poate cumpăra o mașină electrică nouă?
Începe programul rabla pentru persoane juridice. Care este suma alocată pentru mașinile noi? Ce spun autoritățile și cine poate beneficia de acest program?
Au apărut primele detalii despre Rabla 2025: Adio, diesel! Noi tăieri de ecobonus (prima pentru mașini hybrid, tăiată la 10.000 lei)! Tichetul pentru mașini electrice rămâne 5.100 €, de la 10.200 € până în 2023. Dosarele vor fi depuse direct de cumpărători și nu prin dealeri.
Veste proastă, pentru români! Programul Rabla 2025 ar putea fi schimbat radical. Ministerul Mediului ia în calcul ca mașinile diesel noi să nu mai beneficieze de finanțare, deși, în multe cazuri, modelele de ultimă generație au emisii mai mici decât cele pe benzină.