În doar două luni de la start, bugetul de 200 de milioane de lei al Rabla Plus 2021 a fost aproape epuizat, deși acesta a fost dublu față de cel din 2020. Administrația Fondului pentru Mediu a anunțat că va suplimenta cu 20 milioane de lei bugetul alocat persoanelor fizice.
Programul Rabla Plus 2021 păstrează cel mai mare bonus pentru mașinile electrice din Europa, în valoare de 45.000 de lei, dar nu mai mult de 50% din prețul de listă.
Românii și europenii au preferințe similare și, în același timp, diferite.
Sună ca în reclamă, dar este cât se poate de adevărat. Cu o istorie vastă de inovații și performanțe în lumea motoarelor termice pe benzină, Honda a făcut pasul în lumea mașinilor 100% electrice cu o citatină retro-SF aproape identică cu prototipul Urban EV Concept.
Dacă mașinile 100% electrice sunt încă destul de scumpe și după scăderea primei în valoare de 45.000 de lei, automobilele plug-in hybrid (PHEV), în unele cazuri, ajung la prețuri competitive și chiar similare cu omoloagele lor termice prin Rabla și Rabla Plus