Topul celor mai vândute mașini în Europa s-a schimbat aproape radical în ultimii 20 de ani, marcați de criza economico-financiară din 2008, pandemia de COVID-19 și războiul din Ucraina, și arată că europenii sunt din ce în ce mai atenți la bani.
Topul celor mai vândute mașini în Europa s-a schimbat aproape radical în ultimii 20 de ani, marcați de criza economico-financiară din 2008, pandemia de COVID-19 și războiul din Ucraina, și arată că europenii sunt din ce în ce mai atenți la bani.
23 de mașini electrice au fost supuse la „Testul Frigului” în Norvegia, de către NAF (Federația Automobilului din Norvegia, un fel de ACR). Experimentul a fost făcut pe 31 ianuarie 2024, la temperaturi între -2 și -10 grade Celsius. Iar autonomia reală a fost și cu 32% mai mică.
În 2016, Opel Astra a câștigat titlul ”Mașina Anului” în Europa. Cum timpul a trecut, însă, iar concurența și tehnologiile au evoluat, compacta din Russelsheim a primit un facelift responsabil sub caroserie.
Cu inventarea unui nou tip de suspensie, cu perne hidraulice progresive și scaune moi, tip canapea, patentate sub denumirea „Advanced Comfort“, Citroën C4 Cactus duce mai departe tradiția confortului inițiată în anii 1950 de legendarul Citroën DS.