Povestea Mocăniței din Maramureș începe în urmă cu 100 de ani. Chiar dacă este o atracție continuă pentru turiști, lipsa meșterilor care să o întrețină ar putea „pensiona” cele mai vechi locomotive.
Povestea Mocăniței din Maramureș începe în urmă cu 100 de ani. Chiar dacă este o atracție continuă pentru turiști, lipsa meșterilor care să o întrețină ar putea „pensiona” cele mai vechi locomotive.
Aceasta este povestea de 100 de ani a mocăniței din Suceava care a fost răsturnată de un șofer în această dimineață. A fost făcută în Germania la Munchen.
Mocănița Sibiu-Agnita, de pe Valea Hârtibaciului, are o locomotivă nou-nouță după nu mai puțin de 47 de ani. Utilajul construit de Calea Ferată Îngustă SRL, la Cricșor, este și prima locomotivă de cale îngustă făcută în România și livrată pe piața internă după 1990.
Conducerea Mocăniței „Huțulca” de la Moldovița, județul Suceava, a decis reluarea circulației de Rusalii, respectiv din 6 iunie.