A apărut polița Casco care asigură și mașini ce sunt vechi de până la 20 ani. Este de două ori mai ieftină decât cea pentru maşini aflate la cel mult cinci ani de la ieşirea pe poarta uzinei.
România nu e „cimitirul de mașini” al UE, ci Grecia. Bulgaria nici nu dă cifre. Oamenii nu au bani de mașini noi, în contextul în care prețurile au crescut și cu 50% în 7-8 ani. Media de vârstă urcă accelerat peste tot, iar autoritățile „inventează” taxe pentru cele vechi.
Taxe mai mari pentru maşinile vechi şi creşterea valorii tichetului Rabla la electrice este propunerea pe care Mihai Bordeanu, Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head Romania o face Guvernului.
Un „Fake News” rostogolit de multe site-uri aflate în căutare de trafic cu orice preț este demontat de RAR. Românii își pot repara liniștiți mașinile mai vechi de 15 ani, explică specialiștii Registrului Auto Român. Legea nu s-a schimbat în niciun fel.
În TOP-ul celor mai proaste mașini de 6-11 ani vechime, realizat de TÜV, modelele Dacia conduc detașat grupele de vârstă „6-7 ani”, „8-9 ani” și „10-11 ani”, ratele de defect constatate de specialiștii germani ajungând și la 39,6%.