Mașinile noi sau mai noi, de maximum 8-9 ani vechime, sunt mult scump de reparat decât cele cu vârste de peste 10 ani. Iar piesele la mașinile de peste 20 de ani costă aproape jumătate cât la o una tânără, arată un studiu Oscaro, realizat în Franța.
Mașinile noi sau mai noi, de maximum 8-9 ani vechime, sunt mult scump de reparat decât cele cu vârste de peste 10 ani. Iar piesele la mașinile de peste 20 de ani costă aproape jumătate cât la o una tânără, arată un studiu Oscaro, realizat în Franța.
Această sumă a fost propusă de directorul Dacia, Mihai Bordeanu pentru a descuraja utilizarea rablelor. Transportatorii avertizează că taxa TollRo ar putea crește prețurile bunurilor cu 5–10%.
Taxe mai mari pentru maşinile vechi şi creşterea valorii tichetului Rabla la electrice este propunerea pe care Mihai Bordeanu, Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head Romania o face Guvernului.
Un „Fake News” rostogolit de multe site-uri aflate în căutare de trafic cu orice preț este demontat de RAR. Românii își pot repara liniștiți mașinile mai vechi de 15 ani, explică specialiștii Registrului Auto Român. Legea nu s-a schimbat în niciun fel.
Ai mașină mai veche de 15 ani? Ar trebui să o arunci la gunoi. Potrivit unei controversate propuneri legislative, făcută în Comisia Europeană și care urmează să fie dezbătută, repararea autovehiculelor de peste 15 ani cu defecțiuni grave ar trebui interzisă în UE.
Piața de mașini SH merge strună în România. În 2023, românii au înregistrat 141.788 de mașini noi și 316.695 de automobile second hand.
Programele Rabla Clasic şi Rabla Plus vor avea în 2022 un buget de 1,2 miliarde lei.
Prim-ministrul Florin Cîţu a preicizat că nu este adeptul unei taxe care să descurajeze înmatricularea autovehiculelor vechi şi că mizează pe măsuri pozitive, care să vizeze reînnoirea parcului auto.