Directorul Dacia consideră că este necesară modificarea de legislaţie pentru a încuraja achiziția de mașini noi, inclusiv electrice.
„Suntem ca la o inundație, scoatem apa, dar nu reparăm țeava care s-a spart. Așa e și cu Rabla. E un stimulent pentru achiziții de mașini noi, dar nu lucrăm la cauze, achiziția și deținerea de mașini foarte vechi, achiziția nefiscalizată, cu samsari, oameni care nu plătesc taxe.
Mașina e veche, dar statul nu o taxează, ne taxează pe noi cu mașini noi (...) Una dintre variantele propuse este ca taxarea să fie făcută de administrația locală. Ar acoperi o parte din deficitele bugetarea”, spune directorul Dacia România, potrivit Profit.
Cresc taxele pentru mașinile vechi. Ce solicită directorul Dacia România?
Citește și: Dacia a anunțat prețurile pentru SUV-ul Bigster, primul model de segment „C”. Full sare de 31.000 €
În ceea ce privește Programul Rabla, Mihai Bordeanu susține că au loc discuții cu Ministerul Mediului, dar nu s-a ajuns încă la o concluzie privind posibilitatea de a crește tichetul pentru mașini electrice.
Modelul Spring a fost puternic afectat de reducerea la jumătate a subvenției acordate pentru electrice și pentru Dacia e important ca vânzările acestuia să crească, pentru a contribui la atingerea țintelor de emisii.