Cea mai rapidă mașină americană pe Nürburgring Nordschleife, spectaculosul circuit din Germania supranumit „Iadul verde”, are motor V8 pe benzină de 5.2 litri, un preț de bază de 359.900 € și o istorie de 60 ani. Iar porecla sa este „Pony car”. Ați ghicit?
Ford pariază în continuare pe celebritatea fostelor sale modele termice în ofensiva electrică. După declinarea Mustang-ului în Mustang Mach-E, a înviat modelul Ford Capri, supranumit „Mustang-ul de Europa” în anii săi de glorie, sub formă de SUV coupe pe baterii.
Ford a creat un supercar pregătit pentru circut pe baza noului Mustang, Mustang GTD, cu motor de peste 800 de cai și caroserie din fibră de carbon, un fel de răspuns la Porsche 911 GT3 RS. În SUA, mașina pleacă de la 325.000 $, dar în Europa ajunge și 525.000 €.
Povestea celei mai vândute mașini sport din lume, poreclită „Pony car”, a început pe 17 aprilie 1964 și a ajuns la a 7-a generație. În ciuda electrificării, legenda continuă doar cu un sunet inconfundabil de motor V8 aspirat pe benzină.
Personaj monden de „profesie” încă de pe vremea lui Ceaușescu, Serghei Mizil, fiul liderului PCR Paul Niculescu Mizil, merge zi de zi, în ciuda celor 69 de ani, cu un superb Ford Mustang, o mașină puternică de holtei. Nu prea a muncit, așa că are o pensie de 1.200 de lei.