Într-un context economic și energetic volatil, Veolia România face investiții importante pentru tranziția verde, prin soluții inovatoare în domeniul resurselor regenerabile, care se traduc în costuri mai mici pentru clienți.
Într-un context economic și energetic volatil, Veolia România face investiții importante pentru tranziția verde, prin soluții inovatoare în domeniul resurselor regenerabile, care se traduc în costuri mai mici pentru clienți.
Un nou război se prefigurează în Europa. Principalele 3 țări din punct de vedere al industriei auto de pe „bătrânul continent” nu se mai înțeleg în ceea ce privește viitorul mașinilor și al mobilității.
UE a decis definitiv interzicerea comercializării de automobile noi care emit CO2 din 2035. Dar, grație Germaniei și unui grup condus de Porsche, mașinile cu motoare pe benzină sau motorină nu vor dispare, au primit a doua șansă: e-fuels.
Uniunea Europeană a pus cruce motorului termic, indiferent că funcționează cu benzină, motorină GPL sau GNC. A aprobat, definitiv, interzicerea vânzării de automobile noi cu propulsoare cu ardere internă care emit CO2 din 2035. Singura excepție, e-fuel, carburantul sintetic eco.
Tranziţia către vehiculele electrice ar putea pune în pericol 60.000 de locuri de muncă în Italia, a avertizat vineri unul dintre cele mai importante sindicate din industria metalelor, FIM CISL.
"UE a lansat în luna iulie 2021 un pachet de propuneri legislative intitulat