Un nou război se prefigurează în Europa. Principalele 3 țări din punct de vedere al industriei auto de pe „bătrânul continent” nu se mai înțeleg în ceea ce privește viitorul mașinilor și al mobilității.
Un nou război se prefigurează în Europa. Principalele 3 țări din punct de vedere al industriei auto de pe „bătrânul continent” nu se mai înțeleg în ceea ce privește viitorul mașinilor și al mobilității.
Vânzările de mașini electrice merg prost. Șeful Renault spune că ținta 2035 pentru eliminarea totală a automobilelor noi pe benzină și motorină este ireală. „Adevărul este că nu suntem încă pe traiectoria adecvată pentru a ajunge la 100% automobile electrice în 2035”, afirmă el.
Uniunea Europeană a pus cruce motorului termic, indiferent că funcționează cu benzină, motorină GPL sau GNC. A aprobat, definitiv, interzicerea vânzării de automobile noi cu propulsoare cu ardere internă care emit CO2 din 2035. Singura excepție, e-fuel, carburantul sintetic eco.
Mașinile noi cu motoare termice ar putea să nu mai fie interzise din 2035 în UE. Comisia Europeană le dă dreptate, se pare, constructorilor auto din Germania și Italia și propune autorizarea vânzărilor de autovehicule care funcționează cu carburanți sintetici, nepoluanți.
"UE a lansat în luna iulie 2021 un pachet de propuneri legislative intitulat
"O propunere legislativă a Comisiei Europene înaintata ieri Parlamentului European și Consiliului, parte a pachetului