Ford cheamă în service aproape 770.000 de mașini diesel cu norma de poluare Euro 6. Sunt vizate și modelele făcute în România. Remedierea problemei poate costa până la 3.000 euro și va fi acoperită integral de producător.
Ford se află în plină campanie de diversificare a gamei sale crossover/SUV. Iar presa britanică afirmă că SUV-ul dezvoltat pe platfoma lui Fiesta, care a fost recent surprins camuflat în teste, îi va lua locul deja bătrânului Ford EcoSport, produs exclusiv în uzina de la Craiova.
Ford a prins în sfârșit trenul SUV-urilor. După ce a ezitat să parieze pe acest trend, oferind doar un singur model, Kuga, Ford a tras lozul câștigător anul trecut cu EcoSport-ul făcut în România. Nici Edge-ul nu performează rău, iar versiunile Active vin și ele din urmă.
Secția de Vopsitorie a uzinei Ford din Craiova este prima vopsitorie Ford din Europa în care s-a implementat procesul de vopsire “3 WET”, constând în aplicarea a trei straturi “ud pe ud”– grund, bază și lac. Alături de 26 de roboți, în secție lucrează 500 de oameni.
După eșecul mini-monovolumului Ford B-Max, succesul SUV-ului de clasă ”B” Ford EcoSport i-a motivat pe cei de la Ford să decidă fabricarea unui al doilea model în fabrica de la Craiova. Investiția suplimentară se ridică la 200 milioane de euro.