Tentativă de fraudă la Electrica. Abonații, amenințați cu deconectarea dacă nu plătesc

DE Alex Darvari | 11.09.2022 - 20:45
Electrica - FOTO: playtech
Electrica - FOTO: playtech

Electrica Furnizare anunță existența unei tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice ce constă în transmiterea de notificări către clienți, prin aplicații de mesagerie și/sau SMS.

SHARE

Clienții sunt avertizați, în mod fals, cu privire la deconectarea de la rețeaua de energie electrică pe motiv de neplată. 

Comunicatul Electrica

Electrica Furnizare se delimitează de orice mesaj trimis clienților săi care îndeamnă la efectuarea plății prin accesarea de link-uri.

Electrica Furnizare nu a solicitat și nu va solicita, prin intermediul aplicațiilor de mesagerie și/sau SMS, realizarea de plăți prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienții să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute și promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express.

Toate modalitățile de plată a facturilor emise de Electrica Furnizare pot fi consultate pe site-ul oficial” a transmis compania, într-un comunicat de presă.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te