luni 06 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

Tentativă de fraudă la Electrica. Abonații, amenințați cu deconectarea dacă nu plătesc

Data publicării: 11.09.2022 • 20:45 Data actualizării: 11.09.2022 • 20:45
Electrica - FOTO: playtech
Electrica - FOTO: playtech

Electrica Furnizare anunță existența unei tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice ce constă în transmiterea de notificări către clienți, prin aplicații de mesagerie și/sau SMS.

Clienții sunt avertizați, în mod fals, cu privire la deconectarea de la rețeaua de energie electrică pe motiv de neplată.

Comunicatul Electrica

Electrica Furnizare se delimitează de orice mesaj trimis clienților săi care îndeamnă la efectuarea plății prin accesarea de link-uri.

Electrica Furnizare nu a solicitat și nu va solicita, prin intermediul aplicațiilor de mesagerie și/sau SMS, realizarea de plăți prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienții să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute și promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express.

Toate modalitățile de plată a facturilor emise de Electrica Furnizare pot fi consultate pe site-ul oficial” a transmis compania, într-un comunicat de presă.

Mai multe articole din secțiunea Economie

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră