Alegeri prezidențiale LIVE

Vezi în timp real prezența la vot
8.888.329 Votanți în România
49,36 %
733.132 Votanți în străinătate
Click aici pentru statistici complete

Schimbări importante la compania ENEL. A fost modificat modul de transmitere a indexului și formatul

DE Alexandra Lupascu | Actualizat: 10.04.2024 - 17:17
Schimbări importante la compania ENEL. S-a schimbat modul de transmitere a indexului și formatul Foto: Pexels (fotografie cu caracter ilustrativ)
Schimbări importante la compania ENEL. S-a schimbat modul de transmitere a indexului și formatul Foto: Pexels (fotografie cu caracter ilustrativ)

Compania Enel a anunțat modificări majore. Acestea au legătură cu preluarea companiei de către PPC și îi afectează direct pe clienți. Aceștia ar putea să nu mai poată transmite indexul decât prin telefon. Ce modificări sunt în plan.

SHARE

Enel a transmis o informare către toți consumatori. Conform comunicatului emis de companie, compania va renunța treptat la numele Enel, odată cu preluarea de către PPC.

Un alt anunț făcut de companie privește aplicația MyEnel, unde consumatorii transmit indexul, dar și site-ul oficial. Conform comunicatului, aplicația va fi indisponibilă începând cu data de 9 aprilie, ca urmare a pregătirii trecerii la noul site și la noua aplicație mobilă, scrie RTV.

Enel a anunțat anul trecut că a fost achiziționat de către grupul PPC, lider în domeniul energiei în Europa de Sud-Est, în urma unei tranzacții în valoare de aproximativ 1,240 miliarde de euro, echivalentul unei valori a companiilor de aproximativ 1,900 miliarde de euro.

Schimbări importante la compania ENEL. A fost modificat modul de transmitere a indexului și formatul

Asta înseamnă că utilizatorii nu vor mai putea transmite indexul decât prin telefon, iar cei care nu fac acest lucru vor plăti o estimare.

De asemenea, începând cu 10 aprilie, cei care accesează site-ul vechi vor fi redirecționați către www.ppcenergy.ro.

Citeşte şi: Clienții Enel riscă o amendă de 6.000 de lei dacă nu respectă legea. Ce verificări trebuie făcute

Numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții rămâne neschimbat. Astfel, pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie, clienții pot suna la 021.9977 (număr cu tarif normal, apelabil din România și străinătate) în intervalul 8:00 – 20:00, de luni până vineri.

Citeşte şi: Facturi umflate la zeci de mii de români, de la un mare furnizor de energie. Cum îşi iau banii înapoi

Ca urmare a finalizării achiziției operațiunilor Enel din România, Grupul PPC ajunge la aproape 9 milioane de clienți, iar capacitatea sa totală instalată de producție de energie din surse regenerabile (energie hidroelectrică, eoliană, fotovoltaică etc.) crește la aproximativ 4,4 GW.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te