Rivalul Pepco și KiK vine la Iași. Action, retailerul olandez cu articole de uz casnic caută spațiu
Olandezii de la Action caută să își extindă prezența în România și analizează în prezent mai multe amplasamente din județul Iași pentru viitoarele magazine, au declarat surse din piața imobiliară.
Action este un discounter non-food cunoscut pentru prețurile foarte mici și pentru sortimentul care se schimbă constant. Retailerul oferă peste 6.000 de produse din 14 categorii, de la articole de uz zilnic, produse de curățenie și sanitare, până la decorațiuni, papetărie și accesorii pentru casă. Un element distinctiv al conceptului este prețul: mai mult de două treimi dintre articolele comercializate costă sub 2 euro, ceea ce a contribuit la popularitatea lanțului în Europa.
Retailerul a intrat oficial pe piața din România în septembrie 2025, când a inaugurat primul magazin la Pitești. De atunci, expansiunea a fost accelerată: Action a continuat cu deschideri succesive, inclusiv lansarea magazinului din Turda pe 20 noiembrie, ajungând în prezent la șase unități operaționale pe teritoriul țării. Ritmul alert al extinderii plasează România printre noile piețe strategice ale companiei. ziaruldeiasi