Câte ore pierd românii în trafic pentru că nu au autostrăzi. 90 de minute doar pe Sibiu – Pitești


Șoferii din România își irosesc viața pe șosele deoarece nu există nici astăzi, după trei decenii de democrație, o autostradă care să străbată țara de la un capăt la altul.
În 2014, România își asuma realizarea unui Master Plan pentru transporturi în care erau prioritizate autostrăzile ce trebuie construite.
Documentul a fost înaintat către Bruxelles și are caracter obligatoriu pentru România. În document se stipulează câteva ore pierd șoferii în lipsa autostrăzilor.
Porțiunea Pitești – Sibiu. Drumul se parcurge în 147 minute. Dacă ar fi autostrada: în 53 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 93 de minute mai puțin.
Porțiunea Comarnic – Brașov. Drumul se parcurge în 68 minute. Dacă ar fi autostradă: în 26 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 41 de minute mai puțin.
Porțiunea Iași – Pașcani. Drumul se parcurge în 65 minute. Dacă ar fi autostradă: în 25 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 40 de minute mai puțin.
Porțiunea Tg. Mureș – Pașcani. Drumul se parcurge în 249 minute. Dacă ar fi autostradă: în 103 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 145 de minute mai puțin.
Porțiunea Buzău – Bacău. Drumul se parcurge în 140 minute. Dacă ar fi autostradă: în 90 de minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 50 de minute mai puțin.
Porțiunea Pitești – Craiova. Drumul se parcurge în 106 minute. Dacă ar fi autostradă: în 57 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 49 de minute mai puțin.
Porțiunea Cluj Napoca – Oradea. Drumul se parcurge în 104 minute. Dacă ar fi autostradă: în 77 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 26 de minute mai puțin.
Porțiunea Brașov – Bacău. Drumul se parcurge în 170 minute. Dacă ar fi autostradă: în 73 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 97 de minute mai puțin.