Centura Comarnic, ce va reduce puțin coșmarul din traficul de pe DN1 - Valea Prahovei, e încă departe de finalizare. Are circa 6 km lungime și se lucrează de 2 ani, fiind promisă inițial pentru 2024, dar au fost întâmpinate mai multe probleme.
Centura Comarnic, ce va reduce puțin coșmarul din traficul de pe DN1 - Valea Prahovei, e încă departe de finalizare. Are circa 6 km lungime și se lucrează de 2 ani, fiind promisă inițial pentru 2024, dar au fost întâmpinate mai multe probleme.
Una dintre cele mai așteptate și mai dorite autostrăzi din România este autostrada Comarnic-Brașov, care va fluidiza traficul pe Valea Prahovei.
Autostrada Ploiești – Brașov mai așteaptă. Guvernul se pare că nu are bani. Premierul Marcel Ciolacu a deschis subiectul finanțării în cadrul vizitei în Qatar, reluând astfel tema PPP (Parteneriat Public Privat) promovată încă din 2004 de Năstase. Apoi, de Tăriceanu și Boc.
Lucrările pentru realizarea Centurii oraşului Comarnic au demarat luni, în prezenţa ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, tronsonul urmând să aibă o lungime de 6 kilometri care va putea fi parcursă în 4 minute.
Traficul deja s-a aglomerat pe DN1 București - Braşov, pe sensul de urcare către staţiunile montane, circulându-se în coloană pe raza localităţii Comarnic, precum şi între staţiunile Azuga şi Predeal.
Traficul este intens sâmbătă la prânz pe Valea Prahovei, circulându-se în coloană, cu viteză redusă, în localitatea Comarnic, precum şi în staţiunea Buşteni.
Un accident rutier soldat cu două victime a avut loc, sâmbătă după-amiază, pe DN 1, la km 108+400, în oraşul Comarnic, traficul în zonă fiind restricţionat, informează Inspectoratul Judeţean de Poliţie (IJP) Prahova.
În această seară veți vedea celebrele cozi de la Comarnic. Pe aici trebuia să treacă o autostradă potrivit contractului semnat de Adrian Năstase cu Bechtel în 2003. În acest moment pe Ploiești - Brașov nu se lucrează, nu există constructor, iar licitații nu se întrevăd.