Carrefour România reduce prețurile cu 25% la o serie de produse. Când începe campania?

DE Newsweek România | Actualizat: 06.02.2025 - 15:49
Carrefour România reduce prețurile cu 25% la o serie de produse. Când începe campania? - Foto: Carrefour
Carrefour România reduce prețurile cu 25% la o serie de produse. Când începe campania? - Foto: Carrefour
Carrefour România reduce prețurile cu 25% la o serie de produse. Când începe campania? - Foto: Carrefour
Carrefour România reduce prețurile cu 25% la o serie de produse. Când începe campania? - Foto: Carrefour

Retailerul Carrefour România a transmis că reduce prețurile la o serie de produse. Sunt scăderei substanțiale, între 5% și 25%. Campania începe foarte curând.

SHARE

București, 6 februarie 2025 - Carrefour România continuă să susțină puterea de cumpărare a clienților și lansează pe 7 februarie o serie de reduceri semnificative între 5% și 25% pentru 1.500 de produse.

Acest prim val din 2025 face parte dintr-un program amplu de reduceri pe termen lung introdus de retailer în 2024, o soluție strategică prin care le oferă românilor în mod constant prețuri reduse la produsele preferate, ajutându-i să economisească.

Carrefour România reduce prețurile cu 25% la o serie de produse. Când începe campania?

Campania, marcată la raft și în comunicarea din magazine prin mesajul „Reducem prețurile”, reprezintă prima acțiune de acest tip din 2025 ce va avea loc pe o perioadă îndelungată, între 7 februarie și 31 martie, în magazinele Hipermarket și Market Carrefour, precum și online, cu reduceri între 5% și 25% pentru o selecție variată de produse menite să răspundă nevoilor zilnice și săptămânale ale clienților.

Carrefour România reduce prețurile cu 25% la o serie de produse. Când începe campania? - Foto: Carrefour

„Experiența campaniilor anterioare ne-a arătat că astfel de inițiative au un impact real, în primul rând pentru că răspundem contextului economic în care ne aflăm într-o manieră relevantă; practic, ne asigurăm printr-un efort pe termen lung că avem mii de produse la raft mult mai reduse și mult mai accesibile.

În al doilea rând, ne uităm mereu la alegerile clienților noștri și includem în acțiune produsele preferate, care se află pe listele de cumpărături indiferent că vorbim de produse alimentare, de îngrijirea casei sau cosmetice. Continuăm să fim un partener de încredere pentru români, oferindu-le mai multe oportunități de economisire, adaptate nevoilor lor reale”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer și Director E-commerce Carrefour România.

Campania acoperă între 600 și 1.500 de produse în hipermarketuri și între 250 și 800 de produse în magazinele de tip supermarket, inclusiv produsele cele mai apreciate de consumatori. Printre categoriile-cheie se numără produsele congelate, articolele de băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, petfood, ingrediente, snacking sărat și dulce), lactatele, brânzeturile, cosmeticele, produsele pentru întreținerea casei și băuturile.

Carrefour România își respectă angajamentul de a sprijini puterea de cumpărare a consumatorilor, oferindu-le experiențe care răspund nevoilor individuale. Retailerul a implementat numai în 2024 mai multe campanii speciale pentru creșterea accesibilității produselor, inclusiv:

·       Campaniile "Minus la sută": reduceri de 10-20% la 1.700 de produse, pe termen lung.

·       Campania Aniversară: vouchere de 30% reducere pentru branduri românești și sute de oferte aniversare.

·       Bonul de weekend: reduceri de 20% pe categorii și 30% pe branduri, continuate pe parcursul anului.

În acest moment, clienții pot profita în continuare de ofertele speciale disponibile în cataloagele săptămânale și speciale online, reduceri de gamă în fiecare săptămână, precum și cele prezente în aplicația Carrefour pentru clienții fideli cu cont Act for Good.

Despre Carrefour 

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.    

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.   

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A. 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te