Tripleta Opel Combo - Citroën Berlingo – Peugeot Partner a câștigat Van of the Year 2019

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 19.09.2018 - 17:35

Prestigiosul premiu ”International Van of the Year” a fost câștigat anul acesta de tripleta de utilitare ușoare a Grupului PSA Peugeot-Citroën, Opel Combo, Citroën Berlingo și Peugeot Partner. Premiul a fost înmânat la Salonul pentru autovehicule comerciale IAA de la Hanovra.

SHARE

Juriul alcătuit din jurnaliști de specialitate din 25 de țări europene a plasat noul Opel Combo (127 puncte) cu mult în fața celui de-al doilea clasat, modelul Mercedes Sprinter (92 de puncte). Confortul, sistemele inovatoare de asistență și eficiența modelului Opel au jucat un rol decisiv. Astfel, premiul IVOTY ajunge pentru a treia oară în Russelsheim,  alte modele Opel care au câștigat titlul “International Van of the Year” fiind Astra Van în 1999 și Vivaro în 2002.

Opel Combo - Juriul IVOTY a apreciat performanțele modelului Opel Combo afirmând că „inginerii și designerii au reușit, pentru prima dată în istoria autovehiculelor LCV, să creeze un vehicul comercial multi-marcă în colaborare, toate mărcile menținându-și valorile de bază și personalitatea, fără aproape niciun compromis. Modelele PSA redefinesc întregul segment al autoveficulelor comerciale moderne, cu o abordare nouă în materie de design, finisaje și opțiuni, la nivelul autovehiculelor compacte și o senzație unică de confort.” Opel Combo este disponibil, încă de la lansare, în numeroase variante: versiunea standard de 4,40 metri, cea XL de 4,75 metri și spațiosul crew cab cu cinci locuri și două uși glisante în dotarea standard. Noul autovehicul comercial Opel eclipsează majoritatea concurenților săi principali cu un volum de încărcare de până la 4,4 m3, o sarcină utilă de până la 1.000 kg și o lungime a încărcăturii de până la 3.440 mm.

„Victoria arată posibilitățile deschise pentru Opel în cadrul Groupe PSA. Cu modelul Combo avem acum o ofertă competitivă în segmentul C al autoutilitarelor, segment în care, până acum, nu am avut un rol pregnant. Există un potențial mare de creștere pentru Opel în segmentul autovehiculelor comerciale ușoare (LCV).” a declarat Michael Lohscheller, CEO-ul Opel.

Citroën Berlingo - Este a doua oară când Berlingo, care a câștigat deja un premiu în 1997 și a fost vândut în peste 1,5 milioane de unități, primește acest premiu și a cincea oară în istoria Citroën (Citroën Nemo - 2009), Citroën Jumpy - 2008 și Citroën Jumper -1994). A treia generație Berlingo a fost recompensată pentru evoluțiile remarcabile în materie de confort și tehnologie, fără a compromite funcționalitatea. 

Peugeot Partner – Noul Partner a câștigat IVOTY 2019 chiar înaintea lansării oficiale pe piață, care este programată peste câteva săptămâni, și este al cincilea model Peugeot recunoscut drept ”Van of The Year” de la crearea trofeului în 1992. Noul Peugeot Partner se distinge prin adoptarea în exclusivitate și în premieră mondială pe acest segment a sistemului Peugeot i-Cockpit, care oferă o nouă experiență de condus pentru un plus de productivitate.

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2019 NEWS INTERNATIONAL S.A.