Șoc la priză, pentru un pensionar! Factură de 1.195 € pentru o singură încărcare a mașinii electrice

DE Mircea Neacșu | Actualizat: 03.07.2025 - 15:47
Șoc la priză, pentru un pensionar! Factură de 1.195 € pentru o singură încărcare a mașinii electrice - Foto: sudouest.fr
Șoc la priză, pentru un pensionar! Factură de 1.195 € pentru o singură încărcare a mașinii electrice - Foto: sudouest.fr

Un pensionar a plecat în vacanță cu mașina electrică și a avut un șoc după ce a încărcat la o stație publică din Spania. A primit o factură totală de 1.195 €, deși el a încărcat 18,88 kWh, facturați inițial cu 71,77 €. Iar de câteva luni încearcă să-și recupereze banii.

SHARE

Aflat în vacanță în Spania, un pensionar britanic, care s-a retras în zona Charente-Maritime (Franța), și-a încărcat mașina electrică, un MG4, la o stație publică din Madrid înainte de a se întoarce în Franța.

Pe loc, aplicația l-a facturat cu 71,77 € pentru 18,88 kWh, dar, când a ajuns acasă, a descoperit o factură de 1.195 €, relatează sudouest.fr.

Citește și: Cele mai eficiente mașini electrice, testate la 130 km/h pe autostradă. Nu multe merg peste 300 km

Șoc la priză, pentru un pensionar! Factură de 1.195 €, pentru o singură încărcare a mașinii electrice

În data de 25 decembrie 2024, John Stephen, un pensionar britanic care locuiește lângă Royan (Charente-Maritime, Franța) împreună cu soția sa, și-a conectat MG4-ul electric la o stație de încărcare publică Shell dintr-un parking din Madrid, Spania.

Sesiunea de încărcare a indicat 18,88 kWh și a fost facturată la 71,77 €. Câteva zile mai târziu, însă, John a descoperit o a doua încărcare debitată de aceeași stație, în valoare de 1.124 €. În total, 1.195 €.

A doua factură pentru încărcarea din Spania primită de pensionar precizează că sesiunea a început la 25 decembrie, la ora 12:34 pm.

Citește și: „Bombă”, de la Dacia! SUV-ul Duster va avea versiune 100% electrică și 4x4. Când vine și la ce preț?

Dar acesta precizează că, la ora respectivă, deja se afla împreună cu soția sa într-un Uber, în drum spre aeroportul din Madrid. În plus, această sesiune de încărcare ar fi durat mai mult de 12 zile.

Din fericire, John a păstrat toate chitanțele, orarele și chiar cursele de taxi-Uber și poate dovedi.

Pensionarul a trimis mai întâi un e-mail la Shell Recharge, dar nu a primit niciun răspuns. Apoi, a trimis o scrisoare recomandată, în engleză și franceză, la sediul central al Shell din Amsterdam, dar nu a primit niciun răspuns.

În cele din urmă, a încercat să sune la linia de asistență pentru probleme legate de terminale. Din fericire, a găsit o persoană amabilă. 

Operatorul a confirmat că facturarea era anormală, dar a refuzat să îi ofere un contact direct la sediul central al Shell. Ultima sa opțiune a fost să scrie din nou departamentului financiar al companiei, dar această încercare a rămas fără răspuns.

Dezgustat de situație, John a decis să depună o plângere în instanță pentru a-și recupera banii. 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te