luni 06 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

Ford curentează dubele cu Transit Custom PHEV

Data publicării: 18.09.2018 • 15:10 Data actualizării: 18.09.2018 • 15:11
Utilitara curentată utilizează o configurație hibridă în serie, roțile din față fiind conduse exclusiv de un motor electric.
Utilitara curentată utilizează o configurație hibridă în serie, roțile din față fiind conduse exclusiv de un motor electric.

Ford mizează pe tehnologia hibridă și prezintă în premieră, la Salonul de Vehicule Utilitare de la Hanovra, o alternativă viabilă la dubele diesel. Transit Custom PHEV este prima furgonetă hibridă plug-in cu sarcina utilă de o tonă. Versiunea de serie vine în 2019.

Transit Custom PHEV beneficiază de un sistem de propulsie hibrid încărcabil la priză avansat, care are ca obiectiv o autonomie de 50 de kilometri cu emisii zero și utilizează multipremiatul motor 1.0 EcoBoost. Constructorul afirmă că autonomie totală cu un plin de benzină va depăși 500 de kilometri.

"Transit Custom PHEV rescrie regulile segmentului de furgonete cu capacitatea de o tonă, punând la dispoziția clienților un performer versatil care are capacitatea de a funcționa cu emisii zero", a declarat Ian Porter, inginer-șef al programului Transit Custom în cadrul Ford Europa. "Transit Custom PHEV nu face compromisuri, oferind aceeași capacitate de încărcare ca cea a unei camionete diesel și libertatea de a bifa traseele lungi fără nevoia de a opri pentru reîncărcare", a adăugat acesta.

Utilitara curentată utilizează o configurație hibridă în serie, roțile din față fiind conduse exclusiv de un motor electric, nu de cel cu ardere internă. Puterea motorului este asigurată de un pachet compact de baterii Litiu-Ion, de 14 kWh, răcit cu lichid, care este montat sub podeaua spațiului de încărcare, o poziție atent studiată care permite conservarea întregului volum de încărcare oferit de versiunile standard ale furgonetei Ford Custom și a sarcinii utile care depășește 1.000 de kilograme. Motorul Ford 1.0 EcoBoost, compact și eficient, joacă rol de generator pentru a umple bateriile atunci când este nevoie de acest lucru.

Cu ajutorul mufei de încărcare localizate în spoilerul frontal, Transit Custom PHEV poate fi încărcat cu ajutorul unei prize domestice de 240V și 10 Amperi, bateria încărcându-se complet în 5 ore. Dacă sunt utilizate stații comerciale de 240V de 16 sau 32 de Amperi, timpul de încărcare scade până la 3 ore.

Mai multe articole din secțiunea Auto

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră