Publicația G4 Media lansează Economedia, un site de business axat pe antreprenoriat

DE Miruna Moldoveanu | Actualizat: 18.03.2021 - 12:21
G4 Media a lansat un nou site/FOTO: G4 Media

La trei ani de la înființare, publicația G4 Media anunță că va lansa un nou site: Economedia. Site-ul va promova economia de piață liberă, concurența loială și cultura inovării.

SHARE

Condusă de redactorul-șef Elena Deacu, din noua generație de jurnaliști, Economedia este o publicație online de business axată pe antreprenoriat, politici publice și inovație. Proiectul independent este marca G4Media și este bazat pe conținut quality, așa cum v-am obișnuit în cei trei ani de existență. Privim mereu în viitor.

Vă așteptăm alături de noi în această nouă experință, cu informații în exclusivitate, analize, interviuri și reportaje care prezintă economia reală, experiențele antreprenorilor, marile tendințe globale, dar și modul în care e cheltuit banul public.

G4 Media lansează Economedia

Eveniment în peisajul media românesc: se lansează Economedia, o nouă publicație online de business axată pe antreprenoriat, politici publice și inovație. Proiectul independent este marca G4Media și este bazat pe conținut quality, așa cum echipa fondatoare și-a obișnuit publicul.

Economedia promovează economia de piață liberă, concurența loială și cultura inovării, libera inițiativă în economie, marile tendințe globale în economie și impactul lor asupra mediului economic.

Citește și: Musta îl contrazice pe virusologul Ebola: Singura metodă să ții sub control o pandemie, vaccinarea

Chiar din prima zi de când site-ul este accesibil, utilizatorii au putut citi o analiză exclusivă despre numărul real al bugetarilor din România și impactul cheltuielilor asupra banului public, detalii în premieră despre proiectele economice finanțate cu cei 30 de miliarde de euro de UE și dezvăluiri despre minereul de grafit care așteaptă să fie exploatat.

Elena Deacu, redactor-șef al publicației

Redactora-șefă a publicației este Elena Deacu, una dintre vocile cele mai puternice ale tinerei generații de jurnaliști, aducând publicației o viziune orientată spre viitor, bazată pe valori ca transparență, digitalizare, mobilitate și antreprenoriat, potrivit unui comunicat al G4 Media.

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2021 NEWS INTERNATIONAL S.A.