"Dacă primiți mesaje cu astfel de solicitări, vă îndemnăm să nu le deschideți şi să nu accesați", transmite Poșta Română care a fost ţinta unor campanii online înșelătoare. Ce metodă era folosită pentru a păcăli clienții companiei.
Poșta Română este ținta unei campanii online de înșelătorie
'După cum s-a întâmplat şi în alte dăţi, în ultimele zile Compania Naţională Poşta Română a fost ţinta unor campanii online înşelătoare.
Clienţii au fost îndemnaţi prin SMS sau prin e-mail să acceseze un link pentru a finaliza o plată şi pentru a li se confirma expedierea unui colet.
Accesarea linkului respectiv permite atacatorilor să colecteze datele bancare, cu scopul de a sustrage bani din conturile acestora.
Clienți ai noştri ne-au informat că au primit e-mailuri de tip phishing, care conţin fișiere .zip',
Compania Naţională Poşta Română comunică doar prin intermediul adreselor oficiale de e-mail: suportclienti@posta-romana.ro, noreplay@posta-romana.ro, nu transmite fișiere de tip .zip şi nu solicită clienților să furnizeze date cu caracter personal, informaţii bancare confidențiale referitoare la conturile personale, numere de card sau coduri PIN şi nici efectuarea de plăţi online ale unor taxe vamale, subliniază sursa citată.
Dacă primiți mesaje cu astfel de solicitări, vă îndemnăm să nu le deschideți şi să nu accesați niciunul din linkurile prezente în mesaj', precizează Poșta Română pe pagina sa de Facebook.