Alegeri prezidențiale LIVE

Vezi în timp real prezența la vot
7.725.330 Votanți în România
42,90 %
635.238 Votanți în străinătate
Click aici pentru statistici complete

Laura Codruța Kovesi cere despăgubiri de la compania WizzAir pentru 20 de ore întârziere

DE Octavia Constantinescu | 20.12.2019 - 20:30

Procurorul șef european, Laura Codruța Kovesi, a depus o plângere pentru a primi despăgubiri de la Wizz Air după ce zborul din Belgia spre Cluj-Napoca a avut o întârziere de peste 20 de ore, informează Digi24.

SHARE

„Am depus o plângere, aștept să văd reacția companiei la sesizarea pe care am depus-o. Am fost 181 de pasageri, unii erau cu bebeluși, au rămas fără lapte, nu era nimic deschis să cumpere de mâncare. Erau și două persoane cu cârje, bolnavi, care aveau anumite nevoi, nu a venit nimeni de la companie să ne explice ce se întâmplă, nu am știut dacă mai plecăm sau nu”, a spus Kovesi.


Compania aeriană Wizz precizează că întârzierea de 19 ore a cursei de la Charleroi (Belgia) la Cluj-Napoca a avut drept cauză vremea de la Cluj-Napoca. Reprezentanții companiei susțin că pasagerilor li s-a oferit cazare la hotel pe durata nopții de joi spre vineri, precum și posibilitatea rambursării integrale a costului biletului.

„Zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca din 19 decembrie a suferit o întârziere semnificativă din cauza sosirii întârziate a aeronavei de pe zborul anterior, cauzată de condițiile meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca. Zborul W6 3352 a fost operat de la Aeroportul Liege și a decolat pe 20 decembrie la 11:28, ora locală. Pasagerii afectați au fost informați și li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ în funcție de disponibilitate, rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporție de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare”, se arată într-un comunicat al Wizz Air.

Șefa Parchetului European, Laura Codruța Kovesi, unul dintre cei 181 de pasageri blocați pe un aeroport din Belgia, a declarat pentru G4Media.ro că a încercat să contacteze împreună cu alți pasageri reprezentanții companiei WizzAir, dar că nu a răspuns nimeni și niciun reprezentant al companiei nu s-a prezentat pe aeroport.

Cursa WizzAir a fost blocată pe un aeroport din Liege, Belgia, timp de aproape 20 de ore, după ce a fost mutată de pe aeroportul Charleroi. 181 de persoane au rămas pe aeroport, printre care și familii cu copii mici.

„Am contactat și eu, și alti pasageri compania aeriană, dar nu a răspuns nimeni. În aeroport nu era nici un reprezentant. În jurul orei 2 noaptea, reprezentanții aeroportului ne-au anuntat că vor căuta cazare la hotel, însa plata hotelului nu era asigurată de companie, fiecare pasager urmând să plătească.

Majoritatea pasagerilor au decis să rămână, întrucât la prima oră trebuia să fim iar în aeroport. În cele 13 ore petrecute în cele două aeroporturi, am făcut check in de două ori și ne-au verificat bagajele de două ori, ultimul control durând peste două ore.”

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te