Factură la curent de peste 16.000 de euro pentru o femeie din Craiova

DE Daniel Toșa | 18.11.2021 - 13:21
Factură la curent de peste 16.000 de euro pentru o femeie din Craiova/FOTO: Unsplash

O femeie din Craiova a primit într-o zi patru facturi la curent care însumau 81.785 lei. Furnizorul de energie electrică nu i-a dat nicio explicaţie pentru care facturile colosale au apărut pentru o casă cu două camere.

SHARE

Elena Mandocescu locuieşte pe strada Poligonului din Craiova, cu cei doi copii, într-o casă cu două camere.

„Am primit patru facturi, toate emise în aceeaşi zi, 26.10.2021, toate cu aceeaşi dată scadentă, 10.11.2021. Am crezut că fac infarct. Prima era în valoare de 111,21 lei. Pe aceea am şi plătit-o. A doua era de 2.411,46 lei, următoarea de 15.796,82 lei şi ultima de 59.717, 37 lei.

Pe ultima factură, asta cea mai mare, am văzut că am un total de plată de 81.785,87 lei. Am sunat la Enel, am încercat să obţin o explicaţie, dar nimeni, absolut nimeni nu mi-a spus nimic. Mi-au zis că eu figurez la ei cu acest consum.

Citește și: Angajata DSP Bihor și femeia de serviciu furnizau „clienți" pentru vaccinări la chiuvetă la Petea

Cum să consum atât? E imposibil. Eu stau într-o casă cu două camere, am un TV, un frigider şi 4 becuri. Maşina de spălat am cumpărat-o recent, în luna octombrie 2021. Cum să consum atât?", a declarat Elena Mandocescu, conform Adevărul. 

Craioveanca vrea să dea acum în judecată şi compania ENEL.

„Conform celor patru documente primite, perioada facturată este decembrie 2018 - septembrie 2021. Adică eu nu am plătit sumele astea exorbitante vreo trei ani. De ce nu m-au debranşat dacă aveam restanţele astea? Nimeni nu-mi dă nicio explicaţie”, a adăugat Elena Mondocescu.

Citește și: Richard, asasinul lui Emi Pian, și frații Ciprian și Grațian Pian, cât pe ce să scape din arest

Am primit și punctul de vedere din partea companiei ENEL care va face verificările necesare pentru lămurirea facturilor mari ale craiovencei.

„Enel Energie Muntenia verifică aspectele sesizate în articolul de mai sus și, până la clarificarea acestora, a decis locarea facturării clientului pentru a nu-i aduce prejudicii. Ne cerem scuze pentru disconforul creat acestuia și îl asigurăm de toată deschiderea noastră în clarificarea aspectelor semnalate.”

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2022 NEWS INTERNATIONAL S.A.