”Autostrada A0 Nord A1-DN1 începe să arate a şantier. După emiterea autorizaţiei de construire în 23 ianuarie 2025 pentru o mare parte din lucrări şi startul ratat din prima parte a primăverii, lotul 1 al Autostrăzii A0 Nord adjudecat de asocierea Pizzarotti-Retter începe să arate a şantier”, au transmis, luni seară, reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură.
Aceştia apreciază, însă, că nu este suficient. ”Aşteptăm noi forţe în teren ca să şi devină realitate promisiunea celor doi antreprenori că vor da în folosinţă ultima verigă a inelului de 100 kilometri din jurul Capitalei până la sfârşitul anului viitor”, au mai transmis reprezentanţii asociaţiei.
Autostrada A0 Nord A1-DN1 începe să arate a şantier. Inel de 100 kilometri în jurul Capitalei
Aceştia reamintesc că s-a semnat contractul în 20.09.2023, are ordin de începere din 16.10.2023 şi prevede 12 luni de proiectare şi 22 de execuţie.
Citește și Lupta de opt ani a trei ONG-uri din Iași să pună pe hartă cel mai mare proiect de infrastructură
”Având în vedere că autorizaţia de construire a venit în 23.01.2025, termenul de finalizare este noiembrie 2026. Italienii de la Pizzarotti vor executa lucrările de drum pe segmentul vestic, între DJ601A (Bâcu) şi DN1A (Mogoşoaia/Buftea), iar românii de la Retter se vor ocupa de secţiunea dintre DN1A şi limita cu lotul 2 (la sud de Corbeanca) şi tot ei vor face toate cele 10 structuri de pe toţi cei 17,5 kilometri ai tronsonului”, a mai transmis organizaţia.
Citește și VIDEO Lucrare de „calitate”! Podul Golden Gate de la Brăila, deschis în 2023, reasfaltat a 5-a oară