Aplicația destinată clienților Hidroelectrica, suspendată după doar o zi. iHidro a înregistrat erori

DE Octavia Constantinescu | 03.10.2023 - 16:55
Aplicația destinată clienților Hidroelectrica, suspendată după doar o zi. iHidro a înregistrat erori - Foto: Rompres 24 / imagine cu caracter ilustrativ
Aplicația destinată clienților Hidroelectrica, suspendată după doar o zi. iHidro a înregistrat erori - Foto: Rompres 24 / imagine cu caracter ilustrativ

Aplicația destinată special clienților Hidroelectrica a fost suspendată după doar o zi. Aplicația mobilă a înregistrat erori, iar reprezentații aplicației au decis să o suspende temporar.

SHARE

Hidroelectrica a suspendat aplicația de mobil iHidro la doar o zi de când a fost lansată. Clienții au fost informați că a fost identificată o eroare şi că s-a decis suspendarea temporară a aplicației până la remedierea acesteia.

Aplicația Hidroelectrica suspendată după doar o zi

âCompania de stat Hidroelectrica a suspendat aplicaţia mobilă iHidro la doar o zi după lansare. Din cauza unui număr foarte mare de solicitări de activare a conturilor iHidro a fost identificată o eroare şi s-a decis suspendarea temporară până la remedierea acesteia, a anunţat compania.

Citește și: Hidroelectrica anunță în ce interval se trimite Indexul autocitit pe septembrie. Să vă grăbiți

Aplicaţia lansată luni este disponibilă pentru sistemele Android şi iOS şi are şi o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.

Printre caracteristicile cheie ale aplicaţiei iHidro se numără: monitorizarea consumului - pe pagina principală a aplicaţiei, clienţii pot verifica soldul curent şi pot accesa rapid ultima factură emisă; de asemenea, pot accesa secţiunea de grafic al istoricului de consum şi pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie şi gestionarea locurilor de consum - clienţii pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract.

Totodată, aplicaţia are o secţiune dedicată facturării, care conţine facturile emise şi istoricul plăţilor efectuat şi una dedicată utilizării care permite introducerea indexului autocitit şi consultarea istoricului de consum. În secţiunea Servicii este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat şi un link către Q Desk - aplicaţia de gestionare a reclamaţiilor şi sesizărilor.

Citește și: Veste bună pentru clienții Hidroelectrica! Aplicația iHidro, digitalizează relația cu furnizorul

Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România. Compania exploatează un număr de 187 de centrale, cu o capacitate hidroenergetică de 6,3 GW. Acestora li se adaugă parcul eolian de la Crucea, cu o putere instalată de 108 MW. 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te