În urma acestei decizii, clienții deserviți în acest moment cu servicii de tip data & performance marketing aflați în portofoliul Thinkdigital vor beneficia în mod direct de experiența și expertiza avansată a celor peste 50 de specialisti ai Data Revolt, angajații și colaboratorii celor două companii urmând a face echipă, cu obiectivul integrării totale până la finalul acestui an.
„Dinamica pieței de digital media și marketing impune clarificarea locului, rolului și a expertizei avansate a fiecărui player important – timpul lui <facem orice, dacă aveți buget> a trecut.
De aceea, pentru Thinkdigital a venit vremea focusului pe principala noastră arie de expertiză: întărirea poziției ca adnetwork și construcția de rețele digitale cu produse pe cât posibil unice, în zona super-premium - precum rețeaua de gaming, podcasting și publishing
Nevoile clienților axați pe vânzări directe, via platforme globale, necesită o altă specializare, un alt setup dedicat și o altă echipă - care să aibă 100% focus în această zonă de business”, a explicat decizia Dragoș Stanca – partener majoritar al Thinkdigital.
“Am găsit în Data Revolt un partener excelent, care vine cu o expertiză avansată în domeniu, expertiză care ne dă certitudinea că actualii clienți ai liniei noastre de business cu focus pe marketingul digital bazat pe performanță și vânzări directe vor primi servicii mult mai bune”, a completat Cristina Cucuiu - partener și general manager al Thinkdigital România.
„Suntem încântați să dezvoltăm un parteneriat de încredere prin colegele și colegii din Thinkdigital și că eforturile pe care Data Revolt le-a făcut în cei 5 ani de creștere accelerată primesc o nouă validare importantă, din partea unui player cunoscut, care a decis să încredințeze gradual portofoliul său de clienți specialiștilor noștri”, spune Cosmin Nastasă, co-fondator Data Revolt.
“Am încredere că vom aduce prin acest parteneriat beneficii pentru clienții noștri din România și din afară atât din perspectiva de client service cât și din cea a soluțiilor de digital. Integrarea serviciilor de performance marketing cu verticale precum SEO, direct marketing sau social media și abordarea backed by data, deja trademark pentru Data Revolt, vor contribui, cu siguranță, la progresul multidirecțional al clienților ecommerce și nu numai din portofoliul comun Thinkdigital x Data Revolt”, a adăugat și Bogdan Zaharia, co-fondator al Data Revolt.***
Thinkdigital este prezentă în România de peste 15 ani - ca parte a rețelei de companii TDG, fiind structura regională de online media sales a grupului care acoperă, de la București, întreaga regiune central și sud-est europeană.
TDG are peste 200 de angajați, în mai multe țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord (MENA), în mai multe companii printre care Project Agora (tehnologie media), Tailwind (consultanță în tehnologie de marketing) sau Forestview (agenție dedicată comerțului).
Data Revolt este o agenție multipremiată de data marketing, cu birouri în România și Elveția, specializată în interpretarea și folosirea datelor de business în campaniile de performance / media, situată în top 3 agenții de performance marketing din România.
Fondată în anul 2018 de profesioniști cu 18 ani de experiență în digital, în prezent agenția se bazează pe o echipă de peste 60 oameni, specialiști seniori în performance și programmatic, Analytics, SEO, content marketing, UX/ UI/ design, marketing automation, e-commerce/ comunicare, dezvoltare de platforme și martech.