Novak Djokovic, descalificat de la US Open. A lovit cu mingea un arbitru de linie, fără intenție

DE Vlad Turcanu | Actualizat: 07.09.2020 - 09:52
Novak Djokovic FOTO: Guliver/ Getty Images

Tenismanul sârb Novak Djokovic, numărul unu mondial, a fost descalificat de la US Open după ce a lovit cu mingea o arbitră de linie, în meciul cu spaniolul Pablo Carreno Busta, din optimile de finală ale turneului american de Mare Şlem, duminică, la Flushing Meadows.

SHARE

Condus cu 6-5 în tiebreak-ul primului set, Djokovic şi-a manifestat frustrarea lovind cu racheta o minge pe care a scos-o din buzunar, expediind-o către linia de fund a terenului, fără să se uite în direcţia respectivă. Mingea a lovit în gât o arbitră de linie, care a ţipat de durere şi s-a prăbuşit pe teren.

Sârbul s-a îndreptat imediat către arbitră pentru a vedea care este starea acesteia, fiind ulterior exclus din competiţie de către organizatorii turneului, după ce a discutat câteva minute pe teren cu arbitrul principal.

Novak Djokovic, care spera să câştige la US Open al 18-lea titlu de Grand Slam din cariera sa, va pierde toate punctele ATP câştigate la actuala ediţie a US Open, precum şi banii pe care îi avea asiguraţi pentru calificarea în optimi, urmând să achite şi o amendă a cărei valoare urmează să fie stabilită ulterior, a anunţat Federaţia americană de tenis (USTA).

Jucătorul sârb a părăsit arena newyorkeză fără să mai susţină obişnuita conferinţă de presă de la finalul meciului, iar apoi şi-a cerut scuze pentru gestul său, într-o postare pe contul său de Instagram.

"Vreau să prezint scuzele mele organizatorilor de la US Open şi tuturor celor afectaţi de comportamentul meu. Sunt dezolat", a scris Djokovic, considerat marele favorit la câştigarea trofeului.

"Sunt cu adevărat foarte trist după această poveste. Am dorit să aflu informaţii despre judecătoarea de linie iar responsabilii turneului mi-au spus că, slavă Domnului, ea se simte bine. Sunt extrem de dezamăgit că i-am produs atât de mult stres. A fost total neintenţionat şi absolut greşit", a adăugat sârbul.

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2020 NEWS INTERNATIONAL S.A.