„Cea mai dură competiţie hard enduro din lume şi-a încheiat cu succes ediţia 2025 după prologul spectaculos din centrul Sibiului şi patru zile istovitoare de offroad pur, care au purtat riderii prin cei mai tehnici şi imprevizibili munţi din România. (...) Finalul a fost o demonstraţie de forţă şi rezistenţă, concurenţii de la clasa Gold având de parcurs trei ture pe traseul artificial pregătit la căţărarea de la Guşteriţa. La final, Mani Lettenbichler şi-a adjudecat cel de-al 6-lea titlu la Red Bull Romaniacs şi îl mai desparte o singură victorie de recordul absolut deţinut de Graham Jarvis”, se arată în comunicatul de presă al organizatorilor, arat[ Agerpres.
Citește și: VIDEO Ediția 2025 a Romanics, cel mai dificil raliu hard enduro din lume, a ajuns la jumătate
Billy Bolt ((Husqvarna) din Marea Britanie s-a clasat pe locul secund la Clasa Gold, urmat pe locul trei de riderul spaniol Mario Roman (Sherco). La această clasă, românul Zsolt Varga s-a clasat pe locul 16.
Moto: Manuel Lettenbichler a câştigat cel de-al şaselea titlu la Red Bull Romaniacs
Eddie Karlsson din Suedia a înregistrat o victorie istorică pe o motocicletă electrică, la Clasa Silver, dovedind că viitorul enduro-ului extrem poate fi şi electric. Emanuel Gyenes rămâne în continuare singurul sportiv din lume care a terminat toate ediţiile Red Bull Romaniacs, în acest an s-a clasat pe locul 14 la Silver.
Guatemalezul Diego Chang s-a impus la clasa Bronze, urmat de de chinezul Xing Yang şi de germanul Eddie Findling.
La Iron, primul s-a clasat portughezul Fabio Carvalho, urmat de canadianul de origine română Alexander Petroiu şi de Ovidiu Tronaru.
Podiumul la clasa Atom a fost ocupat, în ordine, de kazahul Dmitri Rezniţki, mexicanul Carlos Gracida şi britanicul Justin Short.
Adventure Lite a fost clasa la care s-a înregistrat cea mai strânsă bătălie. Singura româncă înscrisă la Red Bull Romanaics, Andrea Goga, a terminat pe locul 8.
Citește și: A început Romaniacs 2025, cel mai dificil raliu hard enduro din lume. Cine e lider după prima zi?
„Cea mai strânsă bătălie a ediţiei 2025 s-a dat între greii pe două cilindri. Pol Tarres (ESP, Ténéré 700) a câştigat cu doar 50 de secunde avans faţă de Jonny Walker (GBR, Triumph Tiger 900) după 4 zile şi peste 600 km de teren dur. Dublu campion al raliului Dakar, Sam Sunderland a câştigat clasa Adventure Lite, la o distanţă de peste 2 ore de principalul competitor”, potrivit organizatorilor.
Românul Sebastian Dudaş a câştigat la Clasa Expert în eMoto, iar Bogdan Mihai Cimpu a reuşit a doua poziţie pe podium la Clasa Hobby la eMoto, urmat pe trei de Ionuţ Cosmin Brânzea, victoria revenind germanului Martin Dosch.